Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tjuhl skriver: det er billig, klamt, revet mozeralla på pose jeg bruger og jeg tror man kan udskifte grøntsager og kød som man vil, så deeeeet
det er billig, klamt, revet mozeralla på pose jeg bruger og jeg tror man kan udskifte grøntsager og kød som man vil, så deeeeet
fanx a lot!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den er hermed lagt i gemmerne, lyder vildt godt. Tak for at du deler
MUUUUUMS altså!!!!!
nu har jeg lige bagt dem og for fanden de smager godt...
noname skriver: MUUUUUMS altså!!!!! nu har jeg lige bagt dem og for fanden de smager godt...
ja gør de ikke? og de holder sig sådan "fugtige" friske i næsten en hel uge pga gulerødderne
Tjuhl skriver: ja gør de ikke? og de holder sig sådan "fugtige" friske i næsten en hel uge pga gulerødderne
tror nu ikke de holder en uge her....
men godt at vide i alle tilfælde...
Uhmm...!! Jeg er vist også nødt til at afprøve dem herhjemme en dag
Uhmm.. De skal da helt klart prøves herhjemme også..
Men vil lige høre om de kan fryses og stadig være gode når de er taget op?? Bare så han ikke lige får dem med i madpakken i en hel uge
Anne G skriver: Uhmm.. De skal da helt klart prøves herhjemme også.. Men vil lige høre om de kan fryses og stadig være gode når de er taget op?? Bare så han ikke lige får dem med i madpakken i en hel uge
jeg har ikke prøvet det, hvis jeg skal være ærlig, men måske nogen af de andre har
Okay, men så må det blive et forsøg værd.. Bare for at prøve noget nyt i madpakken, men det er nok meget rart at det ikke er noget at han får med hele ugen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128