Jacobs første skoledag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

JulieE

Annette skriver:

Jaaa der er da også en der vist har glædet sig HELT vildt til at blive skolebarn
Rigtig dejlige billeder, af en dejlig dreng..
Knus

Tak! Ja, man kan roligt sige han havde glædet sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Puha ja, det var godtnok en stor dag igår Jeg kan nu godt forstå, at Idun er blevet så stor, men det var bare vildt at se dem igår altså...

Men udover det, så syntes jeg bare Jacob ser helt voksen ud på billederne!!!... NÆsten som en 3. klasses dreng. Er han meget stor og moden, eller er det billederne der snyder?

Anmeld

12. august 2010

JulieE

Zafir skriver:

Puha ja, det var godtnok en stor dag igår Jeg kan nu godt forstå, at Idun er blevet så stor, men det var bare vildt at se dem igår altså...

Men udover det, så syntes jeg bare Jacob ser helt voksen ud på billederne!!!... NÆsten som en 3. klasses dreng. Er han meget stor og moden, eller er det billederne der snyder?

Ja, det er så vildt vi allerede er nået dertil... Skolebørn!!

Iforhold til mange af de andre børn i klassen er Jacob ret høj. Han har taget et stort ryk her de seneste 2 år. Fra et være en meget lille dreng -Ve dikke om du kan huske, da de var små, var Jacob altid den mindste, et par tøj størrelser efter alle de andre. Nu bruger han str 7-8 år i bukser  desværre har han ikke taget ret meget på, så han er ret tynd og kommer dermed også til at virke højere. Præcis som sin far  Og skolemoden, det er han. Nøj... Hvor han glæder sig til at lære at læse og regne

Havde Idun en god første skoledag?

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
JulieE skriver:

Ja, det er så vildt vi allerede er nået dertil... Skolebørn!!

Iforhold til mange af de andre børn i klassen er Jacob ret høj. Han har taget et stort ryk her de seneste 2 år. Fra et være en meget lille dreng -Ve dikke om du kan huske, da de var små, var Jacob altid den mindste, et par tøj størrelser efter alle de andre. Nu bruger han str 7-8 år i bukser  desværre har han ikke taget ret meget på, så han er ret tynd og kommer dermed også til at virke højere. Præcis som sin far  Og skolemoden, det er han. Nøj... Hvor han glæder sig til at lære at læse og regne

Havde Idun en god første skoledag?

Ja, det er nok det. Fars kropsbygning. Idun er jo stadig spinkel, og ikke verdens højeste, men hun har virkelig glædet sig til skole.

Jeg har smidt en blog om Iduns første skoledag

Anmeld

12. august 2010

HelleBelle

Vildt gode billeder af din charmerende dreng , ser ud som om det bare var en GOD dag!! Håber det fortsætter sådan .

Anmeld

12. august 2010

JulieE

HelleBelle skriver:

Vildt gode billeder af din charmerende dreng , ser ud som om det bare var en GOD dag!! Håber det fortsætter sådan .

TAK!!  Det var en god dag og indtil videre er det bare fedt at gå i skole, synes han

Anmeld

15. august 2010

Avi

HAHA han er da en STOR dreng!! hvor er han fin

Anmeld

15. august 2010

JulieE

Avi skriver:

HAHA han er da en STOR dreng!! hvor er han fin

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.