Jacobs første skoledag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. august 2010

JulieE

Ih... altså kan ikke forstå han er blevet så stor. Seriøst... babyer kan da ikke starte i skole...

Nå, men det var en super god oplevlse. Først blev vi alle budt velkommen i skolesalen, hvor 1o 2 . klasserne km og sang et par sang (incl skolesangen, præstemosen sangen) Herefter blev først 0.A råbt op og samlet. herefter fik de hver en "Hest", en elev fra 2. kl som skal tage sig af dem. 2. klasse fulgte alle de nye elever over i klassen. Her fik vi forældre lov til at gå med og tage billeder. Herefter blev vi smidt ud og blev budt på kaffe i skoesalen.

Kl 10 (det startede 08.10) fik vi lov til at komme ind igen. Der var fri leg og Jacob sad og spillede skak med en anden dreng

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

tumle81

JEg har det fuldstændig som dig Julie, babyer kan ikke starte i skole, så hvorfor er det nu vi har skolebørn allerede

Han ser dog ud til at nyde det og er da pavestolt over at være blevet sådan en stor dreng allerede, det forstår man slet ikke...

Victoria er også mere end klar, men her starter de først på fredag!

Knus Kathrina

Anmeld

11. august 2010

lene

Hvor ser han fin og super stolt

Knus Lene og Mathias som er startet i 0.B

Anmeld

11. august 2010

JulieE

tumle81 skriver:

JEg har det fuldstændig som dig Julie, babyer kan ikke starte i skole, så hvorfor er det nu vi har skolebørn allerede

Han ser dog ud til at nyde det og er da pavestolt over at være blevet sådan en stor dreng allerede, det forstår man slet ikke...

Victoria er også mere end klar, men her starter de først på fredag!

Knus Kathrina

Præcis! det er da bare et par dage siden vi kom hjem med de små... og nu er det skoletid

Det var helt sikkert en stor dag for ham og han er SÅ klar. Så det skaL nok blive godt.

Håber Victoria får en god dag på fredag!

KNus fra

Julie

Anmeld

11. august 2010

JulieE

lene skriver:

Hvor ser han fin og super stolt

Knus Lene og Mathias som er startet i 0.B

Tak

Anmeld

11. august 2010

Tina Andersen

han er da en glad og dejlig dreng som ser ud til at have nydt sin første skoledag.

Men hvor vil jeg give dig ret i at det er underligt at vores store (babyer) allerede går i skole Emil bliver træt af mig når jeg siger det, men han vil nu altid være min store babyboy.

Men det klæder dem nu at være der vores store kønne drenge

Anmeld

11. august 2010

holbøll

Ser ud til at han har haft en dejlig dag. Kristian skal starte i morgen og glæder sig helt vildt.

Anmeld

11. august 2010

JulieE

Tina Andersen skriver:

han er da en glad og dejlig dreng som ser ud til at have nydt sin første skoledag.

Men hvor vil jeg give dig ret i at det er underligt at vores store (babyer) allerede går i skole Emil bliver træt af mig når jeg siger det, men han vil nu altid være min store babyboy.

Men det klæder dem nu at være der vores store kønne drenge

Ja, det klæder dem rigtig godt, vores kønne drenge!!!

Han nød dagen i fulde drag og anden skoledag havde været mindst lige så god

Anmeld

11. august 2010

JulieE

holbøll skriver:

Ser ud til at han har haft en dejlig dag. Kristian skal starte i morgen og glæder sig helt vildt.

Håber også Kristian får en rigtig god dag! det er altså stort!!!

Anmeld

11. august 2010

Annette

Jaaa der er da også en der vist har glædet sig HELT vildt til at blive skolebarn
Rigtig dejlige billeder, af en dejlig dreng..
Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.