[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f]
Kære piger
Sofie fylder 1 år på mandag, og jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg skal give hende med, så alle ungerne i dp'en får lidt hygge ud af dagen.
Jeg har spurgt vores dp, om kommunen har én eller anden kostpolitik ift. søde sager, økologi, mv. Hun sagde, at der findes en oldgammel én, som siger at søde sager er ok. ved fødselsdage.
De andre børn i dp'en (4 lidt ældre drenge) er helt tossede med Sofie, og de ville garanteret fejre hendes fødselsdag ligeså fint og festligt med gulerodsstave som de ville med lagkage.
Før jeg fik barn, ville jeg sværge på, at jeg altid ville sende frugt, grønt og grovboller med ved en fødselsdag - og hvad er der sket???
Jeg har lyst til at lave den skønneste lyserøde lagkage med små mariehøns i rød marcipan med følehorn af lakridssnører - Sofies navn og datoen skrevet med kandiserede guldkugler + alt andet, der kan gøre kagen helt fantastisk. Hvad sker der for mig?
Ej, jeg ville egentlig bare høre, hvad I andre har givet med/påtænker at give med i dp/vuggestue i anledningen af de smås 1 års fødselsdag?
- Helle - principforladt:$
[/citat]
ja hvad er der sket...lol...nu skal jeg fortælle dig det!
DU ER BLEVET MOR!
sådan er vi mødre bare af og til, selv om vi godt ved hvad det er vi bør gøre...så er det ikke altid det der sker i den sidste ende
giv dog din datter den lækre kage....jeg ville elske sådan en kage!
forresten, så har jeg en snild måde at lave en racerbane til dem der har drengebørn! det er rimeligt nemt!
Anmeld