er det iorden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Puha, jeg får helt ondt i maven - stakkels stakkels dreng

Du må kontakte kommune og forklare, hvordan at det står til hos din nabo. Det er din pligt over for den stakkels dreng, at gøre kommune opmærksom på dette.

Selvfølgelig kan du tillade dig, at banke på og bede dem om, at dæmpe sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Anonym trådstarter

LC skriver:

Jeg synes du skal ringe til kommunen ang drengen - Synes ikke hun behandler ham ordentligt.

Og lav en skriftelig klage til boligforeningen, hvis de ikke må larme efter kl 22 - så må deres hund heller ikke. Så kan det godt være du ikke kan klage over drengen, men så længe der ligger en klage, så kommer der en fra boligforeningen og beder dem dæmpe sig... og de fleste steder hedder det 3 klager og så bliver man smidt ud, så hvis du har flere naboer, som de genere, så få dem til at klage også...

vil prøve at ringe til kommunen,

og prøver at spørge dem først om de ikke vil dempe sig, da jeg ikke er ude på at få dem til at flytte(;

Anmeld

10. august 2010

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Hmm, jeg synes måske det er at overreagere at inddrage kommunen i det fordi drengen larmer og fordi moderen gir drengen knæbeskyttere på. Med mindre der er omsorgssvigt, så synes jeg slet ikke kommunen har noget med sagen at gøre. Hvad med at be dem om at dæmpe sig i stedet for? Det kunne jo være det hjalp!

der er mange flere ting end det med knæbeskytterne, mente bare ikke jeg behøvet at skrive dem ned her inde

Anmeld

10. august 2010

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg syntes du skal ringe til kommunen og bede og snakke med en socialrådgiver eller lignende, fordi du er bekymret for naboens drengs velfær, du behøves ikke bede om en bestemt person eller noget, du vil automatisk blive stillet om til en person der kan hjælpe dig.

Netop fordi kommunen er indblandet i forvejen vil jeg mene du bør reagere hurtigt og fortælle hvad du har set/oplevet. Tænk på den stakkels dreng på 2år der åbenbart skriger i flere timer i træk om natten,  det gør børn i den alder altså ikke normalt, arme dreng. Man har pligt til at reagere hvis der er medmennesker som ikke har det godt. 

Jeg selv prøvet at måtte "sladre" til kommunen da min nabo som har en lille hjerneskade pludselig ændrede opførsel og tydelig ikke havde det godt, han skreg meget og gik rundt udenfor med næsten ingen tøj på om vinteren. Ligende døden fra Lübeck. Vi kunne ikke komme i kontakt med ham. Så jeg ringede til kommunen og sagde at jeg var bekymret for min nabo og fortalte hvad jeg havde oplevet. De sendte en person ud til ham og det vidste sig at han var meget syg. 

Anmeld

10. august 2010

line melias mor

det er ikke acceptabelt på nogen måder at give et barn knæbeskytter på i str m. jeg havde ALDRIG kunne lade sådan noget foregå ved siden af mig. jeg ville ringe til kommunen og det kan ikke gå for langsomt. føj det gør så ondt i mit hjerte.

Anmeld

10. august 2010

line melias mor

Mutti2B skriver:

Hmm, jeg synes måske det er at overreagere at inddrage kommunen i det fordi drengen larmer og fordi moderen gir drengen knæbeskyttere på. Med mindre der er omsorgssvigt, så synes jeg slet ikke kommunen har noget med sagen at gøre. Hvad med at be dem om at dæmpe sig i stedet for? Det kunne jo være det hjalp!

jeg syntes så absolut ikke det er at overreagere. hvad f skal en dreng på to år have knæbeskytter på for og så i en så stor størrelse det er pisse synd

Anmeld

10. august 2010

Anonym trådstarter

jeg har haft ringet til kommunen, og gjort dem opmærksom på dette jeg har set osv, og de vil kører ud og snakke med min nabo osv,

så nu må jeg se hvad der sker,

tak for hjælpen alle sammen

Anmeld

10. august 2010

Mutti2B

Anonym skriver:

der er mange flere ting end det med knæbeskytterne, mente bare ikke jeg behøvet at skrive dem ned her inde

Jeg beder dig heller ikke om at skrive alt ned , men umiddelbart virkede det jo som om at det med knæbeskytterne var noget af det værste hun udsatte sit barn for. Ja, hvis hun giver ham dem på hver dag for at han ike kan løbe, men ellers tror jeg nu at der er værre ting et barn kan udsættes for. Sorry

Anmeld

10. august 2010

Sillebob

Mutti2B skriver:

Her er jeg altsaa enig. Hvis det var mig ville jeg paent ringe paa hos dem og spoerge om de ikke vil vaere soede at daempe sig lidt da du har en lille ny i hjemmet. Det kan de sikkert sagtens forstaa. Nu er det jo dig som kender dem, men at inddrage kommunen synes jeg er lidt hektisk. Taenk hvis det var omvendt. JEG ville i hvert fald blive rasende hvis nogle havde meldt mig til kommunen uden at tjekke situationen foerst. Og det kan jo vaere at drengen "bare" gennemgaar en fase.....

Men om ikke andet saa er det da en lidt ubehagelig situation at staa i og i sidste ende taenker man jo paa den stakkels lille dreng.

Knus fra Sille

Anmeld

10. august 2010

Anonym trådstarter

det med drengen skriger er okay for mig, bare ikke dagen lang og i flere timer af gangen,

men vil ikke skrive alle de andre ting ned da alle og enhver ikke behøver lægge øre til det,

men somsagt har jeg ringet og gjort kommunen opmærksom på det, da jeg sikkert ikke er den eneste som mener man bør udsætte sit barn for dette jeg har set., og der er mange ting, vil bare ikke skrive dem her inde,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.