er det iorden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.387 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Anonym trådstarter

jeg har en nabo som har en søn, altså de er Far,Mor og barn.

moderen er en smugle tilbage i hovedet, derfor har de kommunen tæt inde på dig,

her den seneste tid har det været så meget med dem inde ved siden af. når vi sidder ude på vores svalegang(vi bor i lejlighed) og drengen kommer skriger han i vildens sky istedet for at snakke og moren griner bare af det. nu har han skreget i 3 timer sådan lidt i stimer, (ville i lade jeres børn gøre det) her snakker vi fra klokken 04:00 og 3 timer frem, og nu er han begyndt igen,

jeg har en lille søn på 1½ uge, så er helt udkørt nu. da jeg også skulle lægge øre til deres gøende hund igår fra 22-24

moren er begyndt at give knægten knæbeskytter på så han ikke kan løbe osv, og det syns hun jo er skide sjovt at kigge på(drengen er knap 2 år)

og der er så mange andre episoder,
kan man tillade sig at banke på og spørge pænt om de ikke kan prøve at være lidt stille, eller er jeg for sippet,

(dette har stået på i 4 uger i alt. ikke hver dag, men tæt på)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Puha, jeg får helt ondt i maven - stakkels stakkels dreng

Du må kontakte kommune og forklare, hvordan at det står til hos din nabo. Det er din pligt over for den stakkels dreng, at gøre kommune opmærksom på dette.

Selvfølgelig kan du tillade dig, at banke på og bede dem om, at dæmpe sig.

Anmeld

10. august 2010

LC

hmm, lidt svært dilemma - børn larmer, og er ikke altid nemt at ændre på.

Men kl 4 om morgnen, ville jeg nok også klage, har i ikke nogle ordensregler i boligforeningen, hvor der står man ikke må lame mellem kl 22 og 6 i hverdagene? Det har de ihvertfald mange steder.

Men synes du skal gå ind og sige det pænt til dem, og hjælper det ikke så skriv en klage. Nu kender jeg selvfølgelig ikke ejerformen af din lejlighed(eje, Andel eller leje) men de flest steder har de altså ordensregler man skal følge i lejlighedskomplekser.

Og hvad angår knæbeskyttere, så er det det nye hit i tyskland, ved jeg. Dog bruges de til når børnene er små og skal lære at kravle, så slider det ikke på tøjer og de stå bedre fast på knæene til at lære at kravle.. Var selv meget overrasket da jeg først så det.. Men synes da det er helt forkert at give en 2årig knæbeskyttere på så han ikke kan løbe.. Det giver ingen mening, ud over underholdning for moderen. Hvis altså hun synes det er sjov at pine sin lille dreng.

Anmeld

10. august 2010

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Puha, jeg får helt ondt i maven - stakkels stakkels dreng

Du må kontakte kommune og forklare, hvordan at det står til hos din nabo. Det er din pligt over for den stakkels dreng, at gøre kommune opmærksom på dette.

Selvfølgelig kan du tillade dig, at banke på og bede dem om, at dæmpe sig.

skal man bare ringe og sige det til kommunen eller?

Anmeld

10. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

skal man bare ringe og sige det til kommunen eller?

Jeg vil tro, at du skal snakke med en socialrådgiver på kommunen - du kan ringe som anonym.

Anmeld

10. august 2010

Anonym trådstarter

LC skriver:

hmm, lidt svært dilemma - børn larmer, og er ikke altid nemt at ændre på.

Men kl 4 om morgnen, ville jeg nok også klage, har i ikke nogle ordensregler i boligforeningen, hvor der står man ikke må lame mellem kl 22 og 6 i hverdagene? Det har de ihvertfald mange steder.

Men synes du skal gå ind og sige det pænt til dem, og hjælper det ikke så skriv en klage. Nu kender jeg selvfølgelig ikke ejerformen af din lejlighed(eje, Andel eller leje) men de flest steder har de altså ordensregler man skal følge i lejlighedskomplekser.

Og hvad angår knæbeskyttere, så er det det nye hit i tyskland, ved jeg. Dog bruges de til når børnene er små og skal lære at kravle, så slider det ikke på tøjer og de stå bedre fast på knæene til at lære at kravle.. Var selv meget overrasket da jeg først så det.. Men synes da det er helt forkert at give en 2årig knæbeskyttere på så han ikke kan løbe.. Det giver ingen mening, ud over underholdning for moderen. Hvis altså hun synes det er sjov at pine sin lille dreng.

af hvad jeg ved må vi ikke larme efter klokken 22, men om morgen ved jeg ikke,
men han skriger virkelig højlydt. og det er bare når han går rundt, ikke i en leg med fx biler eller noget, moren siger ikek noget til ham og han får bare lov,

det med knæbeskytter er det nogle på str M i voksen str, og ikke børne str så de fylder det halve af hans ben,

men det ikke det eneste der er flere ting hvor man bare tænker årh guud

Anmeld

10. august 2010

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Jeg vil tro, at du skal snakke med en socialrådgiver på kommunen - du kan ringe som anonym.

okay, vil jeg prøve, for det synd for den stakkels dreng

Anmeld

10. august 2010

Mutti2B

Hmm, jeg synes måske det er at overreagere at inddrage kommunen i det fordi drengen larmer og fordi moderen gir drengen knæbeskyttere på. Med mindre der er omsorgssvigt, så synes jeg slet ikke kommunen har noget med sagen at gøre. Hvad med at be dem om at dæmpe sig i stedet for? Det kunne jo være det hjalp!

Anmeld

10. august 2010

LC

Anonym skriver:

af hvad jeg ved må vi ikke larme efter klokken 22, men om morgen ved jeg ikke,
men han skriger virkelig højlydt. og det er bare når han går rundt, ikke i en leg med fx biler eller noget, moren siger ikek noget til ham og han får bare lov,

det med knæbeskytter er det nogle på str M i voksen str, og ikke børne str så de fylder det halve af hans ben,

men det ikke det eneste der er flere ting hvor man bare tænker årh guud

Jeg synes du skal ringe til kommunen ang drengen - Synes ikke hun behandler ham ordentligt.

Og lav en skriftelig klage til boligforeningen, hvis de ikke må larme efter kl 22 - så må deres hund heller ikke. Så kan det godt være du ikke kan klage over drengen, men så længe der ligger en klage, så kommer der en fra boligforeningen og beder dem dæmpe sig... og de fleste steder hedder det 3 klager og så bliver man smidt ud, så hvis du har flere naboer, som de genere, så få dem til at klage også...

Anmeld

10. august 2010

Risen

Mutti2B skriver:

Hmm, jeg synes måske det er at overreagere at inddrage kommunen i det fordi drengen larmer og fordi moderen gir drengen knæbeskyttere på. Med mindre der er omsorgssvigt, så synes jeg slet ikke kommunen har noget med sagen at gøre. Hvad med at be dem om at dæmpe sig i stedet for? Det kunne jo være det hjalp!

Enig.. Vælg dine kampe med omhu.. Desuden nævner du jo at kommunen allerede er inde over..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.