Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kæmpe stort tillykke!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stor tillykke med de to nye.. fantastisk nyhed..
stort tillykke til karina med de 2 små glæder mig til at se billeder og til at læse fb
STORT Tillykke.. Hvor er det da fantastisk
Glæder mig til FB og billeder af Karina's baby-twins
Ej hvor fedt Stort tillykke...
Stort tillykke til Karina med de skønne små, kan slet ikke vente med at se billeder af dem...
Hils mange gange og sig tillykke
Hvor må det være fantastisk at blive mor til to på en gang
Ej hvor fantastisk, glæder mig til at se de 2 banditter dejligt det gik godt og stort tillykke
Kram
TILLYKKE!!! det var da dejligt
dorthemus skriver: I nat fødte Karina sine tvillinger ved kejsersnit - 10 dage før det planlagte kejsersnit, præcis som hun ønskede det Hun ville så gerne, at børnene selv fik lov til at vælge deres fødselsdag og at prøve hvordan det føltes at gå i fødsel. Natten mellem søndag og mandag gik slimproppen og i går aftes fik jeg beskeden om ,at vandet var gået I nat fik jeg så denne besked: Så kom de til verden. Alvin vejer 2700 g oger 50 cm. Viola vejer 2451 g og er 46 cm. Alt gik perfekt. De fik topscore ;-) De ligner hinanden meget. Er så lykkelig. De er meget yndige, men I må vente med at se billeder - det synes jeg Karina selv skal gøre når hun er klar Karina har været ALT for meget igennem i denne graviditet så det er så fantastisk godt gået af hende, at hun leverer sådan et par pragteksemplarer og så kun små tre uger inden sin termin Knus Dorthe...der glæder sig til at se dem live
I nat fødte Karina sine tvillinger ved kejsersnit - 10 dage før det planlagte kejsersnit, præcis som hun ønskede det Hun ville så gerne, at børnene selv fik lov til at vælge deres fødselsdag og at prøve hvordan det føltes at gå i fødsel.
Natten mellem søndag og mandag gik slimproppen og i går aftes fik jeg beskeden om ,at vandet var gået
I nat fik jeg så denne besked:
Så kom de til verden. Alvin vejer 2700 g oger 50 cm. Viola vejer 2451 g og er 46 cm. Alt gik perfekt. De fik topscore ;-) De ligner hinanden meget. Er så lykkelig.
De er meget yndige, men I må vente med at se billeder - det synes jeg Karina selv skal gøre når hun er klar
Karina har været ALT for meget igennem i denne graviditet så det er så fantastisk godt gået af hende, at hun leverer sådan et par pragteksemplarer og så kun små tre uger inden sin termin
Knus Dorthe...der glæder sig til at se dem live
Tillykke tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128