KaMa har født ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.305 visninger
70 svar
0 synes godt om
10. august 2010

dorthemus

I nat fødte Karina sine tvillinger ved kejsersnit - 10 dage før det planlagte kejsersnit, præcis som hun ønskede det  Hun ville så gerne, at børnene selv fik lov til at vælge deres fødselsdag og at prøve hvordan det føltes at gå i fødsel.

Natten mellem søndag og mandag gik slimproppen og i går aftes fik jeg beskeden om ,at vandet var gået

I nat fik jeg så denne besked:

Så kom de til verden. Alvin vejer 2700 g oger 50 cm. Viola vejer 2451 g og er 46 cm. Alt gik perfekt. De fik topscore ;-) De ligner hinanden meget. Er så lykkelig.

De er meget yndige, men I må vente med at se billeder - det synes jeg Karina selv skal gøre når hun er klar

Karina har været ALT for meget igennem i denne graviditet så det er så fantastisk godt gået af hende, at hun leverer sådan et par pragteksemplarer og så kun små tre uger inden sin termin

Knus Dorthe...der glæder sig til at se dem live

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Chalala85

Hvofr vildt!! stort tillykke til Kama og de søde tvillinger.. glæder mig til billeder og fb

Anmeld

10. august 2010

oo

neeeeeeiiiiij!!! TILLYKKE Karina!! og de lyder da i mine ører til at have en god størrelse??

Anmeld

10. august 2010

forår

Det er så fantastisk..

kæmpe tillykke til Karina med Alvin og Viola.

Jeg glæder mig også så meget til at se dem live, de ser ihvertfald dejlige ud på billed.

Krammer Dea & Livia

Anmeld

10. august 2010

Happiness

Hvor er det dog dejligt for hende! Velkommen til de 2 nye som SELV valgte deres fødselsdag!

Anmeld

10. august 2010

LRJ

Stort tillykke

Anmeld

10. august 2010

Maria.

Årh.. Så kom de 2 små pomfritter.. Stort stort tillykke med dem. Er sikker på at de er helt fantastisk vidunderlige! og dejligt de selv fik lov at vælge deres fødselsdag.. glæder mig til at se billeder..

Kram Maria

Anmeld

10. august 2010

Ni-ko-li-ne

STORT TILLYKKE TIL Karina!

Anmeld

10. august 2010

Mutti2B

EEEjjjjjj, stort tillykke til Karina med den nye titel som mor og til de små pomfritter med deres fødselsdag

Hvor er det vildt, for jeg drømte i nat at hun blev indlagt og skulle føde . Craaaaazyyy

Anmeld

10. august 2010

Lise

Tillykke

Glæder mig til at se nogle billeder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.