August06-vægttabs-gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

Munder

Heidi B skriver:

Stadig ingen slik, og siden i mandags er der røget 2 kilo, kan det passe???

Vi skal i tivoli idag og fejre Jeppe kommer af med gips armen , så helt sund aftensmad bliver det sikkert ikke....

Og der er kage på jobbet to gange.... Uhhh hvorn skal det gå???

Flot. Jeg har også bare været rigtig god, men har taget 1,5 kilo på????? Det er altså meget mystisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Heidimed lea

jeg er også igang efter en alt for lang ferie    har dog ikke været på vægten endnu det tør jeg ikke...

men har spist sundt siden igår og er lige kommet hjem efter en stor gang træning

Heidi

Anmeld

15. august 2010

82Miraklet

ja her er det jo et NOGET større vægttab der snakkes om... skulle tabe mig 50 kg, de 20 kg er røget dog over en større periode da man jo lige var gravid 2 gange... hehe så der mangler godt 30 kg endnu, lige ind til jeg var på vægten i morges og nu mangler jeg 28,5 kg...

Her er kosten dog ikke lagt om, da jeg i forvejen lever mere eller mindre som en diabetiker, pga Pco´en.... men der bliver tænkt over alt der kommes i munden og lyst brød og stivelse er noget jeg kun byder mig selv ved særlige lejligheder..... Det skal jo også være sjovt at leve....

Nu er det motionen der skal ligges lidt mere vægt i og så skal jeg til samtale på onsdag omkring en Gastric bypass...

Det var lidt update herfra...

Anmeld

15. august 2010

82Miraklet

Og forresten bare klø på alle sammen....

Og Heidi du er da for smækker lækker !!!!!!

Anmeld

16. august 2010

3rollinger

Munder skriver:

Flot. Jeg har også bare været rigtig god, men har taget 1,5 kilo på????? Det er altså meget mystisk

Det er nok noget væskeophob. Hvis du har opført dig pænt ryger de nok ligeså nemt af som de åbenbart pludselig er hoppet på dig.

Når jeg er på slankekur, og jeg melder mig nok snart på banen herinde, skal bare lige tilbage til Spanien igen, så kan jeg også hurtig tage et par kilo på, men de ryger så af fra den ene dag til den anden.

Anmeld

16. august 2010

Heidi B

Har vi en vejedag???

Anmeld

16. august 2010

Munder

3rollinger skriver:

Det er nok noget væskeophob. Hvis du har opført dig pænt ryger de nok ligeså nemt af som de åbenbart pludselig er hoppet på dig.

Når jeg er på slankekur, og jeg melder mig nok snart på banen herinde, skal bare lige tilbage til Spanien igen, så kan jeg også hurtig tage et par kilo på, men de ryger så af fra den ene dag til den anden.

Håber godt nok du har ret, ellers er det pænt surt!

Anmeld

16. august 2010

Munder

Heidi B skriver:

Har vi en vejedag???

Øhhh, det har vi vist ikke....men god ide. Hvad siger I til i morgen, så kan vores vejedag være tirsdag?

Anmeld

16. august 2010

82Miraklet

Munder skriver:

Øhhh, det har vi vist ikke....men god ide. Hvad siger I til i morgen, så kan vores vejedag være tirsdag?

Den er jeg med på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.