August06-vægttabs-gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. august 2010

Stumpen

Hva så? Hvor meget skal I tabe? Hvordan vil I gøre det? Er I i gang? osv??

Hvad mig selv angår..

Jeg er i gang igen -efter ca ½ års pause og et vægtøgning på 3,8 kg ud af de 15 jeg tabte i efteråret.. Men de første 600 g er atter væk igen, så det betyder at jeg nu mangler at tabe 19,1 kg.. Slutdato har jeg ingen af, mit ønske er at få indarbejdet denne kostomlægning så meget at jeg aldrig mere skal op på så mange kilo igen...

Måden jeg gør det på er udelukkende vha. kostomlægning og så slankedoktor.dk.. Motion er fortsat en by i Rusland, men jeg burde jo, men kan ikke lige pt. overskue det, men så snart jeg har min vagtplan vil jeg have fundet på et eller andet...

-Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Heidi B

Vægt: biiip

Mål: 80 kg.

Jeg er startet, og klare det fint i løbet af dagen, men om aftenen falder jeg i engang imellem...

Jeg drikker smoothie til morgen mad, lavet på frossen frugt og appelsin juice. På job, ved 9-9.30 spiser jeg rugbrød med magert pålæg og grønt til. Sund frokost bestående fortrinsvis af salat, råkost, agurk, peberfrugt, spirer. Ved 15 tiden spiser jeg frugt. Og så spiser jeg aftensmad, ikke noget specielt, men gerne med mange grøntsager. Derefter skulle jeg ikke gerne spise noget..... Men det sker så índimellem. Nu er der indkøbt sodavandsis til de dage hvor jeg ikke kan nærer mig.

Så er jeg begyndt at cykle, står af før med toget og cykler det sidste. Jeg cykler ca 11 kilometer om dagen. Planen er jeg så selv skal løbe en gang om ugen og så træne håndbold en gang om ugen!

Anmeld

10. august 2010

Munder

Jeg var jo også rigtig godt igang i efteråret og fik smidt 14 kilo, meeeeen i forbindelse med al min sygdom mm. gik det lidt i vasken, så der er røget lidt på igen.

Mit mål er -15 kilo. Jeg har ikke sat en tidshorisont, men bare det stille og roligt går den rigtige vej, så er jeg glad.

Jeg startede i går. Jeg vil gøre det ved at lægge kosten om, spise mindre usundt, spise mere grønt, springe vinen og øllet over i weekenden (næsten) og ellers bare tænke over, hvad jeg putter i munden.

Hvis jeg ikke kan klare det på egen hånd (med jeres hjælp) går jeg den tunge gang igen, og melder mig ind hos vægtkonsulenterne. Jeg vil dog rigtig gerne finde min regnorm af en rygrad og klare det uden!!!!!

Det er altså et super initiativ Anja, for det er rigtig rart at have nogle at dele det med

Anmeld

11. august 2010

Heidi B

To aftener uden slik.... ... dog har jeg ikke cyklet her til morgen....

Anmeld

11. august 2010

Munder

Heidi B skriver:

To aftener uden slik.... ... dog har jeg ikke cyklet her til morgen....

Top top, super flot

Jeg har også været god siden mandag. Jeg har slet ikke spist noget ulovligt, men masser af grønt (det er jo heller ikke så svært i 2 dage)

Anmeld

11. august 2010

Heidi.

Jamen go go tøser... I skal nok klare det :)

Jeg har jo tabt 27 kg nu.. Så nu skal jeg ikke veje mindre.. Nu træner jeg så i Fitness.dk for at få strammet op...

Her kommer før og efter billeder.. Kan sgu ikke selv fatte det..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. august 2010

Heidi B

wauw heidi, det er sgu flot...

Anmeld

11. august 2010

g.seerup

WOW!!!! totalt lækker  Skide flot heidi

Anmeld

12. august 2010

Heidi.

Taaaak søde piger...

Anmeld

13. august 2010

Heidi B

Stadig ingen slik, og siden i mandags er der røget 2 kilo, kan det passe???

Vi skal i tivoli idag og fejre Jeppe kommer af med gips armen , så helt sund aftensmad bliver det sikkert ikke....

Og der er kage på jobbet to gange.... Uhhh hvorn skal det gå???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.