har det mærkeligt, er bange for af jeg måske er gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juli 2008

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg starter lige med og være ano, da jeg kender nogen her inde som ik lige behøver vide det i nu, og dem der tro de ved hvem jeg er, er i ik søde og holde tæt eller skrive til mig over pb.

jeg har det så mærkeligt og min mens er ik kommet, men jeg er nu heller ik den der har været den bedste til og holde styr på den.

jeg har så ondt i læng og ryg og maven.. og så har jeg denne fornemmelse.

hmm og det er jo ik fordi jeg ik vil være gravid, men har en søn der er 1 år ca. og ved ik om det vil komme til og gå, der vil selvfølgelig gå 9 måndere og så vil han være næsten 2 år

men min kæreste mener det er for tidligt, (ik jeg har fortalt af jeg har det sådan)

men jeg ville bare ik kunne en abort

ja ved endelig ik hvad jeg ville med det her indlæg, måske til hjælp og opbakning.

tak fordi i læset med...!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2008

Tut

Hej,

Hvor længe er du gået over tid? Har du prøvet at tage en test?

Jeg kan sagtens følge dig i at du ik kan få en abort, det tror jeg ikke at nogen kvinde der er mor ville kunne.

Mht. din kæreste så tror jeg at han bare skal vende sig til tanken, og så bliver han da glad.

Det skal nok gå alt sammen, det er jeg sikker på :D

Knus

Mette

Anmeld

6. juli 2008

Muffinmus

Tja, det kunne da godt være du måske er gravid....
Men det er da lidt svært hvis kæresten ikke helt er med på ideen.
Tror du lige må se de næste par dage an og se om du får 2 streger eller evt din mens. Og så tage den med ham når du er sikker i din sag. DEt kan jo være han faktisk vil synes det er ok hvis han jo har (8-9 mdr til at vænne sig til tanken om en bror/søster:)
Tror da heller ikke min mand kan overskue 2 nu, men han ved jo der går et stykke tid før der kommer en nr 2 og så tager han det jo stille og roligt. Mange mænd kan godt forene sig med en tanke hvis de får lidt tid til at tygge på den:)

Anmeld

6. juli 2008

Nadi

Hej Ano :)

Tror du ikke at hvis den virkelig er der, så skal kæresten nok være med på ideen?

Her er vi heller ikke parate til at blive gravide nu, men skulle det ske, jamen så sker det og barnet vil stadig være et ønske barn. Så mon ikke at det er noget andet når man pludselig står i det?

Men ja som Tut har skrevet, hvor langt er over tid? Og har du taget en test??

-Nadia

Anmeld

6. juli 2008

ivfmarie

du må tisse på en pind - og så må du "tage den derfra". Jeg mener.. der er ingen grund til at gå og gøre dig en masse trælse og unødvendige tanker hvis du ikke er gravid.

Og hvis du er gravid - så skal I bare ha et par timer til at vænne jer til tanken, og så er det det bedste der er sket for jer ;)

(H) Marie

Anmeld

7. juli 2008

Louise mortil4

øv det er et trals sted at være, ikke at vide om man er købt eller solgt. Vi var jo i gennem det for ikke så længe siden og hold k...det var en hård tid. Endnu værre er det da hvis manden ikke er med på at få en mere hvis det er. Jeg ville ikke kunne gå gennem en abort heller, tror faktisk jeg ville gå fra manden hvis han virkelig ikke ville ha bebs bare fordi den ikke er planlagt, måske jeg har det sådan fordi jeg har set på min mor hvor galt det kan gå hvis man får en abort selv om man faktisk gerne vil ha den lille. Min mor er stadig helt ødelagt hvis hun snakker om det, og det er i år 21 år siden hun fik den. Men hvor er den bare svær den situation du er i. Jeg håber alt går som i gerne vil ha det til, og er du gravid, så kan i da sagtens klare det, som du selv skriver så er jeres barn næsten 2 inden bebs kommer hvis det er. Rigtig mange tanker og knus her fra i hvertfald. ' Knus Louise

Anmeld

7. juli 2008

Plysbjørnen

træls situation at stå i...

Men ja... som sloggi siger find en pind og tis på den og ja så tag den derfra... Så undgår du de fleste unødige bekymringer...

Betina1978

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.