Pigepakke str. 56.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
23. august 2010

Maria.

Sakris skriver:

Tak..... Synes skam også det er sindsygt billigt. Og håber du får det solgt. Jeg venter bare et vinterbarn, så synes mange af tingene er lidt for sommeragtige, så søgte kun heldragter og langærmede bodyer

Der er INTET sommer tøj i.. Jeg skænkede det ikke en tanke da jeg fandt tøj til lillepigen.. Min søn er vinterbarn.. Nok derfor

Derfor er tøjet næsten ikke brugt fordi det var for varmt.. Hun levede i en body de første par måneder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Maalene

Ej, hvor noget SKØNT tøj - en skam vi ikke har et lille vidunder i maven endnu - så havde jeg købt det med det samme (hvis det var en pige selvfølgelig)

Anmeld

23. august 2010

Maria.

Maalene skriver:

Ej, hvor noget SKØNT tøj - en skam vi ikke har et lille vidunder i maven endnu - så havde jeg købt det med det samme (hvis det var en pige selvfølgelig)

Hehe.. Tak.. Synes også selv dt er lækkert tøj..

for at der snart er en bebs til dig!

Anmeld

23. august 2010

Bare mig..

Nøjh lækkert tøj Hvis min datter kunne passe det havde jeg sgu købt det... Men hun er desværre lige gået op i en 62 typisk!

Anmeld

23. august 2010

Maria.

~~M.Nielsen~~ skriver:

Nøjh lækkert tøj Hvis min datter kunne passe det havde jeg sgu købt det... Men hun er desværre lige gået op i en 62 typisk!

Hehe.. Ja, sådan er det! Men det er nu også dejligt at de vokser! Men vores tøser er jo også næsten lige gamle..

Anmeld

23. august 2010

Maalene

Maria. skriver:

Hehe.. Tak.. Synes også selv dt er lækkert tøj..

for at der snart er en bebs til dig!

Tuusind taak

Håber der går 20 uger inden du sælger det, så jeg kan købe det Hehe... Ej, krydser selvfølgelig fingre for, at du snart får det skønne tøj solgt

Anmeld

23. august 2010

Sakris

Maria. skriver:

Der er INTET sommer tøj i.. Jeg skænkede det ikke en tanke da jeg fandt tøj til lillepigen.. Min søn er vinterbarn.. Nok derfor

Derfor er tøjet næsten ikke brugt fordi det var for varmt.. Hun levede i en body de første par måneder..

Ok. Er det så langærmede bodyer?

Anmeld

23. august 2010

Sabrina2014

Ej men altså, hvis jeg havde en baby i maven, havde jeg købt det, det er godt nok noget af et tilbud!!

Anmeld

23. august 2010

Maria.

Sakris skriver:

Ok. Er det så langærmede bodyer?

Der er 8 langærmede incl 1 uldbody og 7 kortærmede.. Jeg har aldrig givet min søn landærmet body på under en langærmet bluse.. Der har han fået kortærmet body på..

Anmeld

23. august 2010

Maria.

Maalene skriver:

Tuusind taak

Håber der går 20 uger inden du sælger det, så jeg kan købe det Hehe... Ej, krydser selvfølgelig fingre for, at du snart får det skønne tøj solgt

hehe.. Jeg håber da også jeg får det solgt inden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.