Mødes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

Sakris

mullesmith2 skriver:

Jeg er tvillingegravid i uge 26+0 og jeg vil da også gerne være med hvis det er  Jeg er bare ikke så meget for at besøge nogen der bor højt oppe hvor der ikke er en elevator haha Jeg bor selv i Biersted, hvor i også meget gerne må komme til kaffe og hjemmebagt kage

Ved ikke lige hvor Biersted er, men på postnummeret kan jeg tænke mig til at det er nord for fjorden ?!:-D Du er rigtig velkommen. Bor selv på første sal, hvilket jeg også er glad for ikke er højere oppe.

Nu hvor vi er nogle stykker, kunne det være vi skulle prøve at sætte en dato i september? Vi kan iøvrigt også være hos mig :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

mullesmith2

Sakris skriver:

Ved ikke lige hvor Biersted er, men på postnummeret kan jeg tænke mig til at det er nord for fjorden ?!:-D Du er rigtig velkommen. Bor selv på første sal, hvilket jeg også er glad for ikke er højere oppe.

Nu hvor vi er nogle stykker, kunne det være vi skulle prøve at sætte en dato i september? Vi kan iøvrigt også være hos mig :-)

ja det er lidt nord for fjorden  puha første sal giver allerede sved på panden hehe er glad for jeg bor i hus nede ved jorden ellers var jeg aldrig kommet gennem den her graviditet.

Anmeld

30. august 2010

Sommerfuglelarven

Jeg er hverken gravid, eller ejer af en skøn lille baby, men jeg har en "stor" pige på 4 år og er super skruk. Men hvis I kunne have lyst til at møde mig, så er jeg også frisk, og vil også gerne lægge hus (ved jorden, og i 9210), kaffe/the og hjemmebagt kage til

Jeg går sygemeldt pt., så hverdagene kan godt blive lidt lange uden mand og barn!

Anmeld

31. august 2010

serinasmor

så er vi jo et par stykker

nogen der har et forslag til en dato ?

Anmeld

1. september 2010

Missi

jeg er osse super frisk

jeg er 19+0 nu

Bor i Gug - 9210

kram

Anmeld

15. september 2010

BabyNilas

Det lyder som et super godt tiltag. Jeg er i uge 32 og går hjemme så jeg har også masser af tid.

Hvis i ikke har aftalt noget endnu vil jeg også gerne være med.

Anmeld

17. september 2010

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg kunne også godt være interesseret, bor også i Aalborg nede i øgadekvartet..

Min søn er 3 år (bliver 4 i nov)...

Hvor "gamle" er i?

Jeg er selv 23, og bliver 24 i dec.

Anmeld

17. september 2010

serinasmor

vi har ikke aftalt noget endnu ... men det kommer nok .... jeg har et forslag til at det ikke bliver en tirsdag men at det ellers kan blive enhver hverdag i ugen ... gerne i sep eller okt ...

er i øvrigt 28 og har en datter på 8 mdr

Anmeld

17. september 2010

Sakris

En hverdag her i sep eller okt. vil umiddelbart også passe mig fint! Skal dog på ferie i slutningen af denne måned, men ellers må vi jo bare lave flere møder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.