Mødes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.354 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. august 2010

Sakris

Nogle i Aalborg, der kunne tænke sig at mødes en dag? Går nogle dage og keder mig en smule.

Jeg venter mit første barn og er i dag 20+0 (WUHUUU halvvejs)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

serinasmor

hejsa

jeg giver da gerne kaffe the eller vand en dag hvis det er ..

jeg bor i aalborg ø og går for tiden hjemme på barsel med serina der er fra den 5 jan 2010

hmmmm hov kommer lige til at se på dit profilbillede at jeg kender dig i forvejen fra A&D tillykke med maven .. den er fin.. og med at du er blevet færdig

Hilsen Sarah

Anmeld

25. august 2010

Millesmammi

Sakris skriver:

Nogle i Aalborg, der kunne tænke sig at mødes en dag? Går nogle dage og keder mig en smule.

Jeg venter mit første barn og er i dag 20+0 (WUHUUU halvvejs)

jeg bor i ulsted, er på barsel og har mille fra marts

keder mig også en gang imellem

Anmeld

25. august 2010

Sakris

Tak, Ej hvor sjovt  Tillykke med din datter. Er du stadig igang med noget studie? eller starter du på A&D igen?

Anmeld

25. august 2010

serinasmor

Sakris skriver:

Tak, Ej hvor sjovt  Tillykke med din datter. Er du stadig igang med noget studie? eller starter du på A&D igen?

er gået i gang med grafisk designteknologi på det der før hed NOEA ... startede da jeg var gravid så nåede kun første semester ... skal starte op igen til januar - med en eksamen .. lidt dumt men jeg skal jo læse det op alligevel kunne jo heller ikke vide hvornår det lille pus ville komme ud til os da jeg var sat til d. 26. dec. .. at hun så blev derinde til d. 5. jan er en hel anden sag ..

og tak for lykønskningen

Anmeld

25. august 2010

serinasmor

Sakris skriver:

men som sagt gir jeg gerne kaffe the eller vand ... alt efter hvad den gravide krop lyster og må få ... så bare skriv hvis du får claus af at sidde derhjemme eller bare trænger til noget luftforandring

det kan også være vi skulle se om vi kan arrangere et større møde med alle herinde fra aalborg + omegn hvis der da findes et egnet sted i det her møgvejr .. nogen gode ideer ?

Anmeld

30. august 2010

Thalia

Jeg er også gerne frisk på kaffe en af dagene.

Jeg bor inde i centrum af Aalborg, lige ved siden af limfjordbroen, og folk er selvfølgeligt også velkomne her hvis det er nemmere. - Og ellers er det jo altid muligt bare at mødes på Baresso eller sådan noget

Anmeld

30. august 2010

Sakris

serinasmor skriver:

er gået i gang med grafisk designteknologi på det der før hed NOEA ... startede da jeg var gravid så nåede kun første semester ... skal starte op igen til januar - med en eksamen .. lidt dumt men jeg skal jo læse det op alligevel kunne jo heller ikke vide hvornår det lille pus ville komme ud til os da jeg var sat til d. 26. dec. .. at hun så blev derinde til d. 5. jan er en hel anden sag ..

og tak for lykønskningen

Det lyder da spændende :-)

Det kunne være fedt hvis vi kunne mødes flere. De havde en tur til ZOO i juni fra hele nordjylland. Men hvis vi ikke er så mange kunne vi jo tage på café eller noget lign.

Anmeld

30. august 2010

mullesmith2

Jeg er tvillingegravid i uge 26+0 og jeg vil da også gerne være med hvis det er  Jeg er bare ikke så meget for at besøge nogen der bor højt oppe hvor der ikke er en elevator haha Jeg bor selv i Biersted, hvor i også meget gerne må komme til kaffe og hjemmebagt kage

Anmeld

30. august 2010

Sakris

Thalia skriver:

Jeg er også gerne frisk på kaffe en af dagene.

Jeg bor inde i centrum af Aalborg, lige ved siden af limfjordbroen, og folk er selvfølgeligt også velkomne her hvis det er nemmere. - Og ellers er det jo altid muligt bare at mødes på Baresso eller sådan noget

Det kunne være rigtig hyggeligt. Jeg bor også lige ved centrum, så for mig er det ihverfald nemt :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.