Selvvalgt igangsættelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

mum2010

Keabla skriver:

Okay :-) .. det lyder surt!

Hm, så tænker jeg - jeg har blærebetændelse og kan ikke behandles for det.

Har fået selexid mange gange, men det reagerer jeg ikke på. Umiddelbart mener man at jeg er blevet resistent overfor det.

Jeg har sidenhen været indlagt og har fået antibiotika-kur i drop for at slå det ned (fordi jeg har så ufattelig ondt på grund af det) - men er allergisk overfor det (lukker til i halsen) ..

Nu er der ikke flere muligheder, fordi jeg er gravid og lægerne tør ikke rigtig 'prøve sig frem' ..

Det er da farligt for mig/barnet så vidt jeg ved - bakterierne kan sprede sig i livmoderen.

Ja okay det lyder jo ikk godt  Har du snakket med lægen om det?? For hvis der er en stor risiko for dig og dermed også baby, så vil jeg jo mene de sætter dig igang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Keabla

mum2010 skriver:

Ja okay det lyder jo ikk godt  Har du snakket med lægen om det?? For hvis der er en stor risiko for dig og dermed også baby, så vil jeg jo mene de sætter dig igang

Nej, skal til jordemoder nu her på onsdag og så regner jeg med at snakke med hende om det og derefter min egen læge.

For nej det er da ikke godt - hverken for mig eller baby.

Anmeld

9. august 2010

Kvindemin

Keabla skriver:

Nej, skal til jordemoder nu her på onsdag og så regner jeg med at snakke med hende om det og derefter min egen læge.

For nej det er da ikke godt - hverken for mig eller baby.

Jeg har nøjagtig det samme, og kan heller ikke komme af med bakterierne. Men lægerne ved jo hvad de gør og hvad der er rigtig og forkert.. Så mon ikke de har styr på det. Jeg har også rigtig ondt, og er blevet påtvunget at lægge på langs indtil uge 35 (2 uger endnu) - så må jeg rejse mig, da baby er klar til at komme ud.

Men det er træls..

Anmeld

9. august 2010

SpunkenJo

Man kan vidst ikke bare sådan uden videre blive sat igang.

Tilgengæld kan man evt. tage til en der kan sætte den igang lidt alternativt...

læs her:
http://www.amoxa.com/default.aspx?pageId=77

Dem overvejede jeg, hvis jeg mente jeg ikke kunne holde det ud henne om kring de 38 uger. Det blev dog aldrig aktuelt, idet jeg fødte 32+1

Knus Jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.