Så tager vi på ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

203 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. juli 2008

Susan1978

Hej tøser,

Så tager vi til berlin i eftermiddag og kommer først hjem fredag aften.

Vi har lånt en lejlighed af min kollega, så det blir spændende om vi 4 kan finde ud af at være sammen i en lille lejlighed og ikke mindst om jannik kan finde ud af at være sammen med sin familie uden at kunne gå ned og være alene med sine fisk (fiskespadser). ;)

Tja ellers har jeg sonderet nettet for forskellige børne aktiviteter og der findes bla lego discovery world og indendørs legeland og så er der jo udendørs badeanstalter.. jeg tror ikke vi kommer til at kede os hvert fald.

det område vi skal bo i ( Prenzlauer Berg) er rigtig dejligt børnevenligt, masser af legepladser osv..

men nu må vi se hvordan det går. :D

jeg tager puteren med og ser om jeg kan koble på et eller andet trådløst net... men hvis ikke det lykkedes så snakkes vi altså først fredag aften... FUCK hvordan skal jeg kunne undvære jer sååå længe.

Stort ferieknus Susan og familien.

ei må bare ned og pakke nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2008

ivfmarie

Hvor lyder det da hyggeligt! I må ha en rigtig god tur - og hvis ikke vi "Ses" så vil jeg da komme til at savne dig!

God ferie

Marie

Anmeld

6. juli 2008

Helle30

Rigtig god tur til jer alle fire Susan. Jeg håber, I vil nyde at slappe af og være sammen + ikke mindst, at du vil nyde at slappe lidt af. Det fortjener du virkelig.
Nårhhja - og så er der jo garanteret køkken i den lejlighed, I låner: - Sørg for at bruge det mindst muligt;). Den huskeregel havde jeg rigtig godt gavn af, de dage vi holdt ferie.

Knus fra Helle og Sofie, som sover på matriklens køligste sted (skoven) og dog viser babyalarmen 28 grader. Meeen - jeg nægter at brokke mig: sidste år havde vi jo slet ikke sommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.