OMG!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

247 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juli 2008

Astrid P

Så vågnede dullen sgu kl. 04.45 og mente det var morgen. 8(
Jeg prøvede alle tricks: Skyndte mig at tage hende over i vores seng i håbet om at hun kunne sove videre med det samme, men hun var helt frisk. Så gik jeg ned og lavede en flaske i håbet om at hun så ville blive dejligt træt, men nej - da hun havde drukket den, gav hun sig til at banke mig i hovedet med flasken imens hun lystigt råbte "GAK GAK GAK DA DÆ DÆ DÆ!"

Så nu sidder man her, der er ikke kommet et eneste nyt indlæg siden jeg loggede af igår og ungen ræser rundt på gulvet med et piskeris i den ene hånd og et af mine woman-blade i den anden... Fårk jeg er traaaat!

Nå, men jeg må vel hellere få bikset noget havregrød sammen til hende og så kan jo glæde mig over at det både er ferie og søndag, og hvorfor skal man dog ligge og sove sådan en dejlig morgen væk... :S

Hav en god dag, girls!
KH Astrid og morgenfriske Smilla - AKA Smelly, der er vist lige en ble der skal skiftes...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2008

Loggidut

god morgen da med dig...ha ha...ja hvad bilder du dig ind at tyvstarte på sådan en dejlig søndag morgen?

hmmm, det var godt nok tidligt Smilla syntes det var morgen, måske skulle du snuppe dig en morfar sammen med hende?

vi grillede til langt ud på aftenen i går, og heldigvis har tif været så udkørt at hun først lige er vågnet!

du er da nød til at komme tidligt i seng i aften...:P...hmmm, det kunne da også være jeg skulle forsøge...jeg har virkelig en dårlig vane med at sidde og hænge til langt ud på natten...:(...ja jeg tror sgu jeg vil tidligt i seng i aften, så er man da frisk i morgen!

Anmeld

6. juli 2008

Tikki

ejj hvor øv - kender det kun alt alt for godt ;) her stod vi op kl. 5.03 - gaabbb :P Jeg har nu et kæmpe pivende hængetræ, men jeg kan godt opgive at lægge hende, for sove vil hun da ikke. Så vi hænger og piver til kl. 11.30, hvor hun plejer sove :S Er alene hjemme denne weekend og lige nu virker der lææænge til, jeg har udsigter til en morfar...så føler med dig :D

Anmeld

6. juli 2008

Astrid P

Ahhh, heldigvis kunne hun blive puttet i barnevognen kl. lidt over 7, og så strøg jeg op i seng igen og blev vækket til et dækket morgenbord med æg og frisklavet kaffe kl 9! Så jeg er helt frisk igen...

KH Astrid som vil tage familien med på bagagerumsmarked om lidt, sådan er det når man har giftet sig med en kræmmersjæl!

Anmeld

6. juli 2008

ivfmarie

Astrid P skriver:

Ahhh, heldigvis kunne hun blive puttet i barnevognen kl. lidt over 7, og så strøg jeg op i seng igen og blev vækket til et dækket morgenbord med æg og frisklavet kaffe kl 9! Så jeg er helt frisk igen...

Nårhh.. hvor nice... Dygtig mand! ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.