Gode råd søges til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Svane83 skriver:

Hey det vidste jeg ikke? Havde en par håndklæder jeg smed ud fordi de var blevet glemt våde i tørretumbleren i en weekend (vi tog impulsivt til sjælland) og de stank da vi kom hjem selvom jeg vaskede dem igen og til sidst smed jeg dem bare ud... putter du det så i vaskemaskinen eller?

Nej, man fraråder at gøre det i maskinen fordi det skummer meget, og effekten forsvinder ved blanding med sæbe. Men vil tro du sagtens kan gøre det, hvis du ikke bruger sæbe og er forsigtig( det med skummet)

Jeg plejer at lave en spand eller balje med en blanding af Rodalon og vand - 1-10 - ligesom vis det var sæbe. Og så ligger jeg det i blød i det noget tid - ca. en halv time til en time. Og så skyller jeg det grundigt igennem inden det får med en omgang vask med sæbe.

Det plejer at tage lugten synes jeg Det skal selvf. være den med blåt låg

Se evt. på Rodalons hjemmeside, der står en masse om det. www.rodalon.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Svane83

Alexis skriver:

Nej, man fraråder at gøre det i maskinen fordi det skummer meget, og effekten forsvinder ved blanding med sæbe. Men vil tro du sagtens kan gøre det, hvis du ikke bruger sæbe og er forsigtig( det med skummet)

Jeg plejer at lave en spand eller balje med en blanding af Rodalon og vand - 1-10 - ligesom vis det var sæbe. Og så ligger jeg det i blød i det noget tid - ca. en halv time til en time. Og så skyller jeg det grundigt igennem inden det får med en omgang vask med sæbe.

Det plejer at tage lugten synes jeg Det skal selvf. være den med blåt låg

Se evt. på Rodalons hjemmeside, der står en masse om det. www.rodalon.dk

tak for tippet, det vil jeg da huske næste gang vi glemmer sådan en gang håndklæder. Men men ikke det også virker på meget sure spinning bukser f.eks.?

Nå men tak igen, jeg vil ind og kigge endnu en fantstisk anvendelse af rodalon

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.