Gode råd søges til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.588 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. august 2010

Prinsessens'Mor<3

....  Fjerning af lugt og pletter på gulv tæppet?
Vi har haft en kat som begyndte og stindte/tisse (staves)
over alt på vores gulvtæppe i stuen og det stinker så
forfærdeligt og efter jeg er blevet gravid kan jeg ikke
holde den stank ud og kaster op, men vi har ikke
pengene til et nyt gulv tæppe lige nu.. Så nogen der
har nogle gode råd og tips så kom endelig med dem?

Tak på forhånd..

- Malene 12+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Chalala85

uha, kattetis er noget af det man desværre aldrig helt kan komme af med. Lugten vil altid være der. Hvis det er lyst guldtæppe kan i så ikke prøve med klor og så clorin bagefter!?

Jeg ved man kan få en spray som lugter af noget de ikke kan lide og så vil de ikke tisse der mere..

Men ellers har jeg ingen råd desværre.. har selv måtte smide ting ud selvom det blev vasket osv fordi min gamle kat havde tisset der...

Anmeld

9. august 2010

Prinsessens'Mor<3

det er et gråt gulv tæppe desværre..

Anmeld

9. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

det er et gråt gulv tæppe desværre..

RODALON - Det er en hvis flaske med blåt skruelåg eller blå pumpe (fås også i grøn, men det er til udendørs)

Det fjerner lugt og bakterier, og så bleger det SLET IKKE!

Er vokset op med det, da vi altid har haft hund, og bruger det stadig på møbler osv. når vores hund har haft små uheld.

Det er et genialt produkt. Mener det koster omkring 50 kr, og kan købes i de fleste butikker.

Anmeld

9. august 2010

Maddox

Alexis skriver:

RODALON - Det er en hvis flaske med blåt skruelåg eller blå pumpe (fås også i grøn, men det er til udendørs)

Er vokset op med det, da vi altid har haft hund, og bruger det stadig på møbler osv. når vores hund har haft små uheld.

Det er et genialt produkt. Mener det koster omkring 50 kr, og kan købes i de fleste butikker.

RODALON var også min første tanke

Anmeld

9. august 2010

Maddox

Alexis skriver:

Anmeld

9. august 2010

Solajma skriver:

Det er også bare det bedste husholdningsprodukt ever!!!

Anmeld

9. august 2010

Svane83

Alexis skriver:

Det er også bare det bedste husholdningsprodukt ever!!!

Rodalon er fantastisk, vi brugte det også da vi lige havde fået hund til at tørre vores gulv over hvis den havde et uheld for at den ikke blev tiltrukket af pletten igen.

Det er en fantastisk lugtfjerner, også til rengøring af køleskab f.eks.

Anmeld

9. august 2010

Svane83 skriver:

Rodalon er fantastisk, vi brugte det også da vi lige havde fået hund til at tørre vores gulv over hvis den havde et uheld for at den ikke blev tiltrukket af pletten igen.

Det er en fantastisk lugtfjerner, også til rengøring af køleskab f.eks.

Ja vi bruger det også til stortset alt som trænger til lugtfjerning og rensning. Man kan jo også bruge det til jordslåede ting osv. Virkelig effektivt!

Anmeld

9. august 2010

Svane83

Alexis skriver:

Ja vi bruger det også til stortset alt som trænger til lugtfjerning og rensning. Man kan jo også bruge det til jordslåede ting osv. Virkelig effektivt!

Hey det vidste jeg ikke? Havde en par håndklæder jeg smed ud fordi de var blevet glemt våde i tørretumbleren i en weekend (vi tog impulsivt til sjælland) og de stank da vi kom hjem selvom jeg vaskede dem igen og til sidst smed jeg dem bare ud... putter du det så i vaskemaskinen eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.