må bare lige dele det med jer her inde.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. juli 2008

Louise mortil4

I er så søde når der er noget galt, så idag vil jeg lige dele en stor ting med jer, som er positiv 8D

Ja vores dejlige små piger KRAVLER sgu nu, sådan rigtig kravler, i morges tog de begge turen fra stuen gennem gangen op til badeværelset for at se hva det lige var der tog så længe der oppe, det er altså en tur på ca 6 meter, hvor er jeg bare stole af mine små dejlige tøser(L). Storesøster sys os det er herligt, tror hun har tilbragt det meste af i dag med at kravle rundt på gulvet for at de små skulle følge efter hende8D(L), dog er hun ikke så glad for at hun nu ikke har hendes legetøj i fred mere, Lærke og Liv smutter jo bare lige selv hen efter det 8D

Ville bare dele et af de positive indlæg med jer også.

Knus Louise som godt nok får travlt nu hvor der er 3 at løbe i hver sin retning efter hi hi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2008

birgittemarie

Åårh, det var en dejlig nyhed (L) Fedt at have en storesøster til dem, som kan beskæftige dem ind i mellem ;)
Og rigtig dejligt at høre, at du er glad (H)

Knus fra Birgitte

Anmeld

5. juli 2008

ivfmarie

Argh.. 8( Så bliver der sgu nok at se til!! Men tillykke anyways!

Marie

Anmeld

5. juli 2008

Rasmine

Weee...
Tillykke.
Dejligt at høre de gode ting også, men uanset, så er vi her jo -om det er godt eller skidt!
:)

Anmeld

6. juli 2008

Loggidut

stort tillykke med dem...og så på samme dag???

det er da lidt vildt!

Anmeld

6. juli 2008

bette

haha hvor lyder det sødt.. kunne lige se storesøster danne et tog efter sig.. hihi.. tillykke med det..

Anmeld

6. juli 2008

linemus

Tillykke, hvor er det dejligt :) Nu bliver det også lettere for storesøster at lege med dem. Jeg kan huske, hvor glad og ivrig Sebastian blev, da Signe begyndte at møffe rundt - han kaldte hele tiden "kom, Signe" og legede fanger med hende (hvilket hun så ikke lige fattede :) ).

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.