Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan sgu godt se stregerne ^^ Meeeeen vent lidt Blir de tydligere så weeeee!!! Ellers..så..nitte
xer fingre!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Shibby skriver: Jeg kan sgu godt se stregerne ^^ Meeeeen vent lidt Blir de tydligere så weeeee!!! Ellers..så..nitte xer fingre!
Jeg tester forsat positiv, stregen bliver også tydligere
Vi begynder så småt at tro på det
billede billede...billede for helvede
Upload nyt billede
HenrietteBuchvadt skriver: Jeg tester forsat positiv, stregen bliver også tydligere Vi begynder så småt at tro på det
Hvor skønt for jer! Stort tillykke med det
Her er den så
jeg kan godt forstå hvis du blev lidt ked af det af de indlæg men er sikker på pigerne herinde mener det i god mening. jeg vil hvertfald gerne ønske dig tillykke. efter tre sa er det fantastisk du stadig har troen og viljen til at prøve igen. håber så meget baby bliver i maven den her gang og glæder mig til at se de første scanningsbilleder
kæmpe
Den er der jo..Tillykke
HenrietteBuchvadt skriver: Her er den så
Tillykke med den positive test
Må jeg spørge om noget som har undret mig ? Din tekst under billedet, der står: Mor til Gabriella på stoffer...
Hvad betyder det?
Knus Sussie 26+3
NR3ønskebarn skriver: Tillykke med den positive test Må jeg spørge om noget som har undret mig ? Din tekst under billedet, der står: Mor til Gabriella på stoffer... Hvad betyder det? Knus Sussie 26+3
Gabriella bruger stofbleer
Rigtige stoffer kommer hun forhåbentligt aldrig på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128