Så blev jeg pludselig gravid :O endelig kunne jeg finde ud af at oploade billederne ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.855 visninger
26 svar
0 synes godt om
8. august 2010

HenrietteBuchvadt

Hold da op :O vi er helt rundt på gulvet..

Jeg er blevet gravid, mens vi stadig troede jeg var gravid

Sagen var at jeg begyndte at bløde d. 11 juli jeg var 5+2, d. 12 juli blev jeg scannet og alt var normalt og vi regnede med en graviditet der var i udvikling... Men d. 24 juli blev jeg scannet og det viste sig jeg havde aborteret dagen før havde vi sexet lidt...

fik taget blodprøver d. 28 for at måle hCg niveauet det var på 5 hvilket betegnes som ikke gravid..

Nu står jeg med disse test

Kan I se stregerne

Vi regner med jeg nu er 4+0 ca.. Men det bliver nok flyttet lidt efter en scanning

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

oo

hmm...de streger er jo meget utydelige, og når du den 28. er testet til 5, så er det måske det allersidste hcg der lige akkurat gir udslag her?

sorry - sikke en nederen besvarelse, men jeg ville nu selv lige klappe hesten inden jeg begyndte at glæde mig.

jeg har selv prøvet at miste også, vil jeg lige sige.

Anmeld

8. august 2010

HenrietteBuchvadt

hmm...de streger er jo meget utydelige, og når du den 28. er testet til 5, så er det måske det allersidste hcg der lige akkurat gir udslag her?

sorry - sikke en nederen besvarelse, men jeg ville nu selv lige klappe hesten inden jeg begyndte at glæde mig.

Selvfølgelig er det ikke den sjoveste besvarelse

Men på testen stårt der, at der skal mindst 15-25 til for at give udslag...

Vi tør godt tro på det de er også meget tydligere end den sidste test jeg tog d. 26 juli

Anmeld

8. august 2010

Kløver

Tjuhl skriver:

Jeg må desværre give samme svar

Men håber da alligevel den er der

Anmeld

8. august 2010

oo

jeg håber virkelig også, at den sidder i skabet denne gang  men jeg ved at ens krop ikke begynder at fungere normalt før man er meget tæt på 0 i hcg målingen. selvom 5 betegnes som ikke-gravid, så betyder det ikke, at ens cyklus er startet op igen. og derudover, så ville du, hvis den var startet op den 28. juli, kun lige akkurat have haft ÆL nu her og ægget ville ikke have haft tid til at sætte sig fast endnu og dermed give kroppen besked om at den er gravid og begynde at producere hcg.

MEN stranger things have happened, og nogle gange SKER miraklerne jo, så jeg vil i hvert fald  for at stregen kun blir tydeligere og tydeligere som dagene går

Anmeld

8. august 2010

HenrietteBuchvadt

Det ærger mig, jeg skal argumentere for min sag...

Jeg har haft ÆL for 2 uger siden, da jeg har aborterede d. 12 juli.. Vi fandt bare ikke ud af det før d. 24 hvor man kunne se min livmoder var ved at blive tyk igen = tegn på ÆL...

Da jeg fik talet 5, fik jeg af vide, det var ganske normalt, da jeg aborterede første gang fik jeg også talet 5 og der gik min krop tilbage i samme cyklus med det samme..

Jeg har aborteret 3 gange i alt, så jeg har prøvet det før og ved hvordan min krop plejer at være.. Der er stor forskel på hvor hurtigt/langsomt kroppen kommer sig over en SA

Tjuhl skriver:

jeg håber virkelig også, at den sidder i skabet denne gang  men jeg ved at ens krop ikke begynder at fungere normalt før man er meget tæt på 0 i hcg målingen. selvom 5 betegnes som ikke-gravid, så betyder det ikke, at ens cyklus er startet op igen. og derudover, så ville du, hvis den var startet op den 28. juli, kun lige akkurat have haft ÆL nu her og ægget ville ikke have haft tid til at sætte sig fast endnu og dermed give kroppen besked om at den er gravid og begynde at producere hcg.

MEN stranger things have happened, og nogle gange SKER miraklerne jo, så jeg vil i hvert fald  for at stregen kun blir tydeligere og tydeligere som dagene går

Anmeld

8. august 2010

Koen.

Tillykke med stregerne

Anmeld

8. august 2010

LinLin

Kan se stregerne - h¨ber den bliver der

(og aner faktisk ikke noget som helst om hcg )

Anmeld

9. august 2010

De3Guldklumper

Jeg har haft ÆL for 2 uger siden, da jeg har aborterede d. 12 juli.. Vi fandt bare ikke ud af det før d. 24 hvor man kunne se min livmoder var ved at blive tyk igen = tegn på ÆL...

Da jeg fik talet 5, fik jeg af vide, det var ganske normalt, da jeg aborterede første gang fik jeg også talet 5 og der gik min krop tilbage i samme cyklus med det samme..

Jeg har aborteret 3 gange i alt, så jeg har prøvet det før og ved hvordan min krop plejer at være.. Der er stor forskel på hvor hurtigt/langsomt kroppen kommer sig over en SA

Det er jo heller ikke fordi du skal argumentere for dine positive tests.. Men du er informere ikke om i dit første indlæg at du mistede den 12 men at i først finder ud af det den 24 - men derimod skriver du at i mistede den 24 og nu står du med denne positive test - nok derfor folk svare som de gør...

men jeg håber da selvfølgelig at den er der for jer

Anmeld

9. august 2010

Lullaby

HenrietteBuchvadt skriver:

Kan det ikke også være ligemeget om du skal argumentere for din sag? Enten er den der eller også er den der ikke  Vi siger bare vores mening men det udebliver da babyen ikke af hvis den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.