babyværelse + vis et billed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

Moaaar <3

Det tror jeg også, han er tit inde og lurer og måle ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Diana...

Jamen vi er jo i gang med det store renovering af huset hvor alt har været revet ned og bygget op igen og vi er kun færdige med under etagen Hvor der kun er et værelse og det er så Lucas børneværelse og vi selv sover i stuen hvor vi har en sovesofa. Vi skal i gang med første salen til næste år hvor der så kommer soverværelse og et børneværelse så ind til det er færdigt sover lille ny hos os til h*n ikke skal ammes mere og så komme h*n til at dele værelse med Lucas til at starte med. 

Anmeld

10. august 2010

Mettemus

Det lyder spændende med proejekt 'babyværelse'. Vi har desværre intet værelse til baby, så det bliver til en seng i vores soveværelse, en puslekommode og et legehjørne i stuen - sådan nogle små baby-'øer' spredt rundt om i lejligheden. Men jeg vil da gerne lægge være med i klubben og lægge billeder ind, når vi kommer i gang.

Knus

Sådan blir det også hos os indtil den lille blir noget større. Så skal vi have lavet den ene stue om til enten sove- eller børneværelse. Det tager vi stilling til til den tid

Anmeld

21. september 2010

karina pigen

SÅÅ er det tid til børne værelset..

vi havde lige te nyt køkken der lige skulle på plads..

og efter laaang tid har jeg fået overtalt min kæreste til at der skal filt op istedet for savsmuld.. vi er lige flyttet så værelset er sådan set nyt meeeeen  det skal være filt..

og da jeg jo er sådan en høne, så har jeg jo været på udkig siden jeg overhovedte blev gravid.. så har vidst hvadjeg ville ha.. hehehe

jeg gik på den blå avis da vi blev ening om at der ik skulel gøres det helt store, ville heller vente til han bliver ældre og selv kan være med.. så jeg har fundet 2 reoler fra henviks serien fra ikea så søde.. har allerede en rumdeler til legetøj.. puslebordet er os købt og tremmesengen er også købt.. der bliver hvide vægge..

over pusleebordet kommer der en lille reol med 6 små rum til  opvaring af pusle ting..

under vinduerne kommer rumdeler med blå og grønne kasser til legetøjet..

så bliver er en delvis bar væg men hvor den kreative mutti kaster sig ud i at lave håndmalet stjerne i 3 farver blå grøn og gul, og også dækker lidt de over tremmesengen skal stå.. den sidste reol skal stå der hvor man kommer ind i rummet men lidt pynt og  bamser..

og så skal der være plads til en kommende gyndestil

lamper har jeg dog ik helt styr på endnu..

og lur mig om der ik os liige kommer en sticher et sted.. hehe

billeder skal nok komme..

men farverne er hvid, grøn og blå..

Anmeld

21. september 2010

karina pigen

vi har en vugge der kommer til at stå inde ved os den første tid..

Anmeld

21. september 2010

piadas

Der bliver heller ikke noget decideret børneværelse hjemme hos os det første stykke tid. Vi har nemlig sat huset til salg og vil i gang med at bygge et nyt, når det er solgt!

Vi har godt nok tre værelser nu, men det ene bruger vi til roderum, fryser, sko osv., og det vil jeg bare være RIIIIGTIG ked af at miste, for jeg ved ikke, hvor jeg ellers skal gøre af alt vores L-O-R-T!

Så i starten bliver det bare noget med tremmesengen inde hos os (sådan vil det jo blive under alle omstændigheder), og puslekommoden i gangen ud for badeværelset. Legetøj osv. vil alligevel komme til at være i stuen eller køkkenet, hvor vi er - sådan var det i hvert fald med de to store, indtil de blev 3-4 år, så mon ikke det også bliver sådan denne gang! Legetøj spredt ud over det hele - JUHU!!

Det kan jeg sagtens leve med, for jeg ved jo, at der venter et lækkert nyt hus med 4 værelser forude! Hvis altså bare det gamle bliver solgt!

Anmeld

22. oktober 2010

Moaaar <3

Ingen billeder stadig ???? ØVsss

Anmeld

23. oktober 2010

blomst84

Jeg er også så småt gået i gang med projekt børneværelse? Vi har lige købt hus, så der skulle males og ordnes gulve først. Men mon ikke jeg får ordnet det snart :-) billeder skal nok komme så snart der sker noget i værelset :-)

Anmeld

23. oktober 2010

Sofia

Vi skal flytte her til 1. december, og får derfor to stuer, hvoraf den ene skal laves til babyværelse. Men jeg går først igang med det efter min eksamen den 12. januar. Oppe i mit hoved er der dog allerede styr på hvordan det skal se ud

Hvis ikke alle har set den tråd Malene84 lavede i sin tid, så søg på: Vis mig dit børneværelse. Jeg synes der er rigtig meget inspiration at hente i den tråd!

Knus!

Anmeld

24. oktober 2010

JonTri

Vi skal have vores hytte solgt, så vores baby skal sove hos os. Den store har eget værelse, som de så skal dele, hvis ikke vi får solgt. Han er over 2 år og bruger ikke sit værelse alligevel. 

Men sætter da gerne et billede ind af hans værelse... skal bare lige ha det taget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.