babyværelse + vis et billed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.167 visninger
20 svar
0 synes godt om
8. august 2010

Moaaar <3

Hej piger, er i gået igang med baby værelse ?
Det værelse baby skal have, skal der lige ordnes nogen ting ved, så kæresten er så småt igang med at flytte ting derinde fra.

Vi skal have lagt nyt gulv,malet. og dækket nogen rør.
Har ingen billeder lige nu da det et projekt der er gået igang fra idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Riksen

Det lyder spændende med proejekt 'babyværelse'. Vi har desværre intet værelse til baby, så det bliver til en seng i vores soveværelse, en puslekommode og et legehjørne i stuen - sådan nogle små baby-'øer' spredt rundt om i lejligheden. Men jeg vil da gerne lægge være med i klubben og lægge billeder ind, når vi kommer i gang.

Knus

Anmeld

8. august 2010

Moaaar <3

Riksen skriver:

Det lyder spændende med proejekt 'babyværelse'. Vi har desværre intet værelse til baby, så det bliver til en seng i vores soveværelse, en puslekommode og et legehjørne i stuen - sådan nogle små baby-'øer' spredt rundt om i lejligheden. Men jeg vil da gerne lægge være med i klubben og lægge billeder ind, når vi kommer i gang.

Knus

Okay, skal i så flytte når baby bliver større og skal have værelse eller?

Du er velkommen

Anmeld

8. august 2010

Riksen

Okay, skal i så flytte når baby bliver større og skal have værelse eller?

Du er velkommen

Ja, på et tidspunkt skal vi flytte. Jeg afleverer speciale lige inden jeg skal føde, og så skal jeg på barsel i et halvt år, hvorefter min kæreste skal på barsel. Det er så planen at jeg skal have et job efter min barsel, og alt efter hvor jeg får job, finder vi en passende bolig til vores lille familie.

Og tak

Anmeld

8. august 2010

Moaaar <3

Riksen skriver:

Ja, på et tidspunkt skal vi flytte. Jeg afleverer speciale lige inden jeg skal føde, og så skal jeg på barsel i et halvt år, hvorefter min kæreste skal på barsel. Det er så planen at jeg skal have et job efter min barsel, og alt efter hvor jeg får job, finder vi en passende bolig til vores lille familie.

Og tak

Ah okay, håber du får lige og finder lige hvad i vil have.

Anmeld

8. august 2010

Riksen

Æblekage skriver:

Ah okay, håber du får lige og finder lige hvad i vil have.

Tak, det ville være skønt! Men en ting er planer, noget andet er virkelighed Vi får se, hvordan det kommer til at gå.

Anmeld

8. august 2010

Malonde1985

Her lægger vi heller ikke lige ud med babys eget værelse.. smiler. Vi bor i en 3´er, så pt kommer baby til at bo hos i soveværelset . Vi har seng og kommode, som bare lige skal stilles ind på et givent tidspunkt.. tør ikke sætte det derind endnu, for så tror jeg desværre at jeg kommer til at fylde kommoden op med tøj den lille inden jeg overhovedet ved om det er en flicka eller en pojke ..

kram

Anmeld

9. august 2010

Svane83

selvom jeg kun er 8+4 idag, så glæder jeg mig allerede til at begynde på babyværelse. Vi har et ekstraværelse i vores hus som stort set siden vi flyttede ind er blevet kaldt baby værelset  Værelset er dog fyldt med alt muligt skrammel lige nu, men ellers så skal der ikke laves så meget bare rydes op og så skal der måske males, det ved jeg ikke helt endnu.

Vi var lige et smut i Bilka igår da de havde nogle gode tilbud i forbindelse med fødselsdag (vi fortrød dog bitterligt at vi var kørt derud er du sindsyg der var mange mennesker) Nå men mens vi stod i kø så krammede min kæreste mig og sagde - hvornår skal begynde at tømme værelset, jeg glæder mig sådan.... det kan man jo ikke stå for  Men jeg sagde nu at det kunne vi begynde på henover efterår/vinter, jamen så venter vi til september sagde han så... ih hvor er han utålmodig

Anmeld

9. august 2010

Moaaar <3

Svane83 skriver:

selvom jeg kun er 8+4 idag, så glæder jeg mig allerede til at begynde på babyværelse. Vi har et ekstraværelse i vores hus som stort set siden vi flyttede ind er blevet kaldt baby værelset  Værelset er dog fyldt med alt muligt skrammel lige nu, men ellers så skal der ikke laves så meget bare rydes op og så skal der måske males, det ved jeg ikke helt endnu.

Vi var lige et smut i Bilka igår da de havde nogle gode tilbud i forbindelse med fødselsdag (vi fortrød dog bitterligt at vi var kørt derud er du sindsyg der var mange mennesker) Nå men mens vi stod i kø så krammede min kæreste mig og sagde - hvornår skal begynde at tømme værelset, jeg glæder mig sådan.... det kan man jo ikke stå for  Men jeg sagde nu at det kunne vi begynde på henover efterår/vinter, jamen så venter vi til september sagde han så... ih hvor er han utålmodig

Hehe det er da bare mega sødt, min kæreste snakkede om det allerede da jeg fortalt ham at jeg var gravid hehe

Anmeld

9. august 2010

Svane83

Æblekage skriver:

Hehe det er da bare mega sødt, min kæreste snakkede om det allerede da jeg fortalt ham at jeg var gravid hehe

ja jeg synes nu også han var nuttet, tror måske også at det bliver mere virkeligt for dem når man begynder at indrette osv. når nu de ikke sådan på samme måde er fysisk involveret i maven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.