Tvillingerne i maven 22+2 22+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

<3

mullesmith2 skriver:

Har lige målt maven til 136cm men har ikke noget at sammenligne med for har ik målt den før hehe Men så skal den nok nå at blive MEGET større...

Men nu har du! 136cm - det er en imponerende talje!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

<3

AA10 skriver:

hehe det giver jeg da ret i det var min mor der begyndte på mig er dog ikke så langt henne men det bliver da sjovt sener i forløbet flot mave ellers

TAL!!

Anmeld

10. august 2010

Shibby

omfg... Du er sgu stor

Og med over 10 uger til termin..syret  Men flot mgravid det er du sgu. Elsker når man kan se at kvinden rent faktisk er graavid

Anmeld

10. august 2010

Lone Jakobsen

super flot mave og nej hvor du stråler

Anmeld

10. august 2010

XXSS

Shibby skriver:

omfg... Du er sgu stor

Og med over 10 uger til termin..syret  Men flot mgravid det er du sgu. Elsker når man kan se at kvinden rent faktisk er graavid

Der er jo også to styks  Jeg var næsten lige så stor bare med et styks baby..

Anmeld

10. august 2010

Silas&Mille

Ja hold da op hvor ser du godt ud og glad

Glæder mig også til min mave begynder at vise sig så jeg også selv kan se det. Både kæresten og kollegaer siger at de kan se maven vokser, men jeg kan ikke selv se nogen større forandring, kun når jeg ligger ned 

Anmeld

11. august 2010

mullesmith2

MoriSverige skriver:

Ja hold da op hvor ser du godt ud og glad

Glæder mig også til min mave begynder at vise sig så jeg også selv kan se det. Både kæresten og kollegaer siger at de kan se maven vokser, men jeg kan ikke selv se nogen større forandring, kun når jeg ligger ned 

Det er også bare det bedste at kunne se påø maven at den er gravid  Er helt lykkelig over at jeg skal have to børn så vokser maven meget hurtigere hehe

Anmeld

11. august 2010

mullesmith2

Shibby skriver:

omfg... Du er sgu stor

Ja jeg er en kæmpe nu på 120kg  Men jeg er da bare glad for det meste sidder lige på maven så man kan se jeg er gravid og nu er det jo også tvillinger og jeg er en stor pige i forvejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.