Tvillingerne i maven 22+2 22+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.725 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. august 2010

mullesmith2

Fik lige taget nogen nye billeder af den kæææmpe store mave efterhånden Har endda rundet 120kg nu på vægten... er direkte målløs.. puha en vægtstigning på 15kg.

Det øverste billede er 22+2 og det andet 22+6

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

<3

Med sådan en flot stor mave så skal man ud i "talje"mål!! Kom så med tallene!

Anmeld

8. august 2010

mullesmith2

Kirle skriver:

Med sådan en flot stor mave så skal man ud i "talje"mål!! Kom så med tallene!

tror ikke mit målebånd er stor no haha har aldrig målt maven før!

Anmeld

8. august 2010

NinaNymannMadsen

det er bare en rigtig flot mave du har fået der.

Anmeld

8. august 2010

B&J

hvor har du bare en smuk mave og hvor ser du bare glad ud hold op den sidder pænt du stråler jo helt...

Anmeld

8. august 2010

<3

mullesmith2 skriver:

tror ikke mit målebånd er stor no haha har aldrig målt maven før!

Jeg havde kun en i maven men havde ekstra fostervand og der fandt jeg ud af at det var sjovt at måle. Jeg gik fra mine normale 72cm til ca.140cm Kan kun anbefale det. Det er sjovt med de ekstra store maver at måle "taljen"

Anmeld

8. august 2010

merichs

WAUV!

Anmeld

8. august 2010

AA10

Kirle skriver:

Jeg havde kun en i maven men havde ekstra fostervand og der fandt jeg ud af at det var sjovt at måle. Jeg gik fra mine normale 72cm til ca.140cm Kan kun anbefale det. Det er sjovt med de ekstra store maver at måle "taljen"

hehe det giver jeg da ret i det var min mor der begyndte på mig er dog ikke så langt henne men det bliver da sjovt sener i forløbet flot mave ellers

Anmeld

8. august 2010

mullesmith2

Kirle skriver:

Har lige målt maven til 136cm men har ikke noget at sammenligne med for har ik målt den før hehe Men så skal den nok nå at blive MEGET større...

Anmeld

8. august 2010

Chalala85

Hvor er du bare super smuk!! Du bære det bar så flot. Smuk smuk gravid kvinde er hvad du er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.