Tif fik noget mad i den gale hals :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. juli 2008

Loggidut

da hun skulle spise til middag, og først troede jeg bare at det lige var et klap i ryggen der skulle til, men ak og ve...niks, kyllingehapsen sad fast, og hun blev bare helt vild panikke...så måtte hun jo en tur ned af med hovedet, og klappes hårdt mellem skulderbladene, og op kom det godt nok, og så indhalere tøsen luft, og med luften røg kyllingen ned i halsen igen....:'( så blev jeg sgu lidt bange, men var yderst cool, og fattet...og hun fik da et par slag mere, og så kom det op, med masser af slim...:'(, og endelig fik hun luft, hun var helt gasrød i hovedet, og skreg enormt højt, jeg blev godt nok bange, og jeg kunne slet ikke svare michael da han råbte hvad der lige skete...bagefter sad hun bare og klamrede sig til mig, mens hun pev...aj hvor jeg havde det skidt, og mine knæer hoppede i lang tid efter, samtidig med at jeg rystede på fingrene... jeg hader virkelig når det sker...især når man når at tænke 112..dahm hvor var det bare uhyggeligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2008

ivfmarie

åh nej da, søde venner!!

Det er sgu godt er du er cool nok til at give den korrekte hjælp, Loggi!!
Men føj det e ikke fedt når man lige når at tænke at nu er det sket! føj!!!

Godt at I er ovre det nu!

(H)

Anmeld

5. juli 2008

Astrid P

Wadx, Loggi... Jeg hader når det sker!
Godt du fik den lede kylling ud af hendes lille hals.

KH Astrid

Anmeld

5. juli 2008

Juniors mor

Puh sikke da en forskrækkelse - godt kyllingen kom op igen og lille Tif er helt ok igen...

Anmeld

5. juli 2008

bette

j barsk oplevelse.. men fedt at du alligevel var så fattet at du kunne tage dig af problemet og få den kylling ud af halsen.. stakkels lille tif...

kan sku godt forstå du blev så bange..

Anmeld

5. juli 2008

Rasmine

Årh nej da.
Stakkels Tif!

Anmeld

5. juli 2008

Muffinmus

uha da...sikke noget. Har også været lidt bange for om William har kunne host ting op, men indtil videre er det heldigvis gået godt. Kan godt forstå du er blevet forskrækket.

Anmeld

5. juli 2008

Tikki

uff det lød sgu ikke sjovt - jeg ville gå vildt i panik. Godt du fik det ordnet..pyha da en forskrækkelse:-o

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.