36+0 Pomfritfest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2010

Vial

Rosa skriver:

Jeg glæder mig glæder mig glæder mig glæder mig!!!! Du ser fantastisk ud, smukke!!!

Tak

Jeg glæder mig også for vildt.. det er mærkeligt, at jeg lige om lidt skal opleve det største i livet.. Og jeg aner ikke en gang helt, hvad det egentlig går ud på. Altså hvad der sker i mig, når de titter frem de små.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Mettemus

Jeg synes satme du er gravid på den lækre måde! Og pyt med de 15 kilo - kiggede lige dine andre mavebilleder igennem og det ser ud som om de sidder lige midt på maven allesammen.

Hepper dig i mål de sidste 13 dage... 12 lige om lidt - kl nærmer sig 24

Anmeld

7. august 2010

Vial

Mettemus skriver:

Jeg synes satme du er gravid på den lækre måde! Og pyt med de 15 kilo - kiggede lige dine andre mavebilleder igennem og det ser ud som om de sidder lige midt på maven allesammen.

Hepper dig i mål de sidste 13 dage... 12 lige om lidt - kl nærmer sig 24

Tak - jeg tæller også ned.. og af uransagelige årsager, så tager den ene dag jo bare den anden. Jeg er dog sikker på at de sidste dage op til KS bliver så laaaange.

Anmeld

8. august 2010

Slettet

Du er jo bare super super flot! Tænk sig at der er TO mennesker inden i den smækre mave!! ...Jeg ville ønske, at min mave var lige så fin - men min graviditet sætter sig vist bare over det hele *suk*

Anmeld

8. august 2010

ønskebørn74

KaMa skriver:

Så nåede jeg til 36+0.

Maven vokser på livet løs... og jeg har opdaget 4 strækmærker af ca. 3 cm længde

Jeg bliver nok en badedragsnymfe fremover (fire ar, en kunstig navle og strækmærker må være grænsen!).

I dag blev jeg medlem af 0,1 tons klubben: 101,2 kilo!!  Jeg tager ca. 2 kilo på om ugen nu. Trods der står i bøgerne, at nu skal vægten stå stille. Til gengæld stod den stille de første 27 uger! Så er godt tilfreds med en vægtøgning på i alt 15,5 kilo.

Det går ellers super godt. Jeg satser stærkt på at gå de sidste 13 dage. Intet tyder på fødsel.

Jeg har fået lidt ruge-feber. Dvs. Stress og på ingen måde åben for afvigelser og ændringer i mit liv. Jeg kan bryde ud i gråd på de mest upassende tidspunkter. Sure tanker, som normalt kun bor i mit hoved finder vej ud af min mund - gerne midt i Netto køen.. Pinligt.  

Sådan er det vel bare.. 13 dage endnu

Hvor er du bare super smuk gravid!!!!

Anmeld

8. august 2010

oo

wow! wowwowwow!!! den sidder så skide flot, den doplermave der og 13 dage...det er jo INGENTING! eller....det ER det når man er megameget gravid, og især når det hele kører sur indeni een, men alligevel, Kama, 13 dage

Anmeld

8. august 2010

Faith

Hvor ser du smuk og glad ud!

Anmeld

8. august 2010

Vial

smillaluna skriver:

Hvor ser du smuk og glad ud!

Tak

Et par timer efter billedet var taget, så brød hormon-helvede løs, og jeg fik lavet en mindre scene i familiens skød, hvor jeg udvandrede fra en børnefødselsdag. Tog hjem og sov"den" ud, og var et nyt og glad menneske bagefter...

Det er bare svært med dårlig vejrtrækning, latent kvalme, vand i hele kroppen og ruge-stress.

I det hele taget er jeg en vred ung dame - tænker tit, at det nok er meget godt, at jeg ikke holder en mand som gidsel i det her.. haha.

Håber, at det går godt hos jer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.