36+0 Pomfritfest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2010

pussekat

KaMa skriver:

Tak for alle jeres flotte ord

Føler mig godt nok ikke særlig lækker - mere som et forvokset badedyr...

hejsa

haha så må du være et dejlig badedyr med den flot mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Vial

Tutter skriver:

Synes godt nok der er sket meget med maven, siden sidste mavebilled..

Men du er super smuk med den mave

Synes sateme du er sej

13 dage igen? WOW 

Tak

Jeg var nu ikke så sej i dag.

Jeg skulle til min nevøs 6 års fødselsdag. Havde så meget vand i kroppen og var mega trææææt. Jeg havde lige placeret min krop i en havestol, da jeg pludselig fik en hjerneblødning. Kunne slet ikke rumme 20 gæster, varmen, og nyopdaget hundelort som gæster havde fået slæbt med rundt om bordet.. Adrk.

Af uransagelige årsager fløj det ud af min mund med bævrende stemme: Jeg går sgu hjem! 20 min fest blev afbrudt, da elefantkvinden udvandrede med en halvhysterisk hormongråd! Pinligt.

Kom hjem og fik lige skrevet undskyld på sms og så sov jeg 4 timer. Nu ser verden lys ud igen...

Anmeld

7. august 2010

Vial

forår skriver:

Hvor lækker er du lige hva

Tænk at du er nået så langt, det er så vildt..hvem havde snart turde sætte penge på det???LoL

Du kommer helt sikkert til at overhale mig nu

Glæder mig til at sige davs til pommerne

krammer

Jeg glæder mig også til at vise dem frem. Jeg håber, at Livia og dig kan komme på barselsbesøg på Riget i weekenden 21.-22. Nu må vi se, hvor hårdt ramt jeg bliver af moderskabet..

Anmeld

7. august 2010

Vial

pussekat skriver:

hejsa

haha så må du være et dejlig badedyr med den flot mave

Tak.

Var faktisk med min søster i svømmehal, og da jeg ikke måtte svømme eller andet fysisk, så flød jeg bare rundt. Der stak bare en næse og en stor mave op... det så vist ret sjovt ud..

Anmeld

7. august 2010

Becks

KaMa skriver:

Tak

Jeg var nu ikke så sej i dag.

Jeg skulle til min nevøs 6 års fødselsdag. Havde så meget vand i kroppen og var mega trææææt. Jeg havde lige placeret min krop i en havestol, da jeg pludselig fik en hjerneblødning. Kunne slet ikke rumme 20 gæster, varmen, og nyopdaget hundelort som gæster havde fået slæbt med rundt om bordet.. Adrk.

Af uransagelige årsager fløj det ud af min mund med bævrende stemme: Jeg går sgu hjem! 20 min fest blev afbrudt, da elefantkvinden udvandrede med en halvhysterisk hormongråd! Pinligt.

Kom hjem og fik lige skrevet undskyld på sms og så sov jeg 4 timer. Nu ser verden lys ud igen...

Stakkels dig  Sikken en dag 

Er sikker på din søster har været forstående, især når du også sendte en "I´m sorry" sms 

Anmeld

7. august 2010

Mai-pigen

Wouw....

Anmeld

7. august 2010

Vial

Tutter skriver:

Stakkels dig  Sikken en dag 

Er sikker på din søster har været forstående, især når du også sendte en "I´m sorry" sms 

Alle var heldigvis super forstående. De var overrasket over, at jeg overhoved kom. Min nevø fik en krammer og en gave, og opdagede ikke mit exit, det er det vigtigste.

Anmeld

7. august 2010

Becks

KaMa skriver:

Alle var heldigvis super forstående. De var overrasket over, at jeg overhoved kom. Min nevø fik en krammer og en gave, og opdagede ikke mit exit, det er det vigtigste.

Åh det var godt, de alle var forstående :-)

Han fik sin gave og så du VAR der, det er trods alt det vigtigste som du siger 

Anmeld

7. august 2010

forår

KaMa skriver:

Jeg glæder mig også til at vise dem frem. Jeg håber, at Livia og dig kan komme på barselsbesøg på Riget i weekenden 21.-22. Nu må vi se, hvor hårdt ramt jeg bliver af moderskabet..

Uha det vil vi mægtig gerne, det kunne være helt super, men ja lad os se hvordan I har det også tager vi den bare derfra.

Jeg sætter et stille x i kalenderen

Anmeld

7. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg glæder mig glæder mig glæder mig glæder mig!!!! Du ser fantastisk ud, smukke!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.