Coca Cola køleskab , lampe & skilt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13.727 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. august 2010

bullerbassen

Fra min tid som selvstændig har jeg disse sager som står og fylder.. Kan ikke forhandles i butikker

Køleskabet har aldrig været brugt.

Nu skal det sælges

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

mortilfreja

toboli skriver:

Fra min tid som selvstændig har jeg disse sager som står og fylder.. Kan ikke forhandles i butikker

Køleskabet har aldrig været brugt.

Nu skal det sælges

ORV...!!! Er meget interesseret i køleskabet... Hvad skal du have for det???

Og muligvis oz de andre ting.. hvad er prisen på disse og på det hele samlet?????

Kram

Anmeld

7. august 2010

Laulund87

Hvad er prisen?

Anmeld

7. august 2010

forår

Jeg er osse meget nysgerrig på at hører prisen?

Anmeld

7. august 2010

SpunkenJo

Hva er målene på køleskabet?

Anmeld

8. august 2010

6800

Vil også MEGET gerne høre nogle priser

Anmeld

8. august 2010

bullerbassen

Hejsa Alle sammen

Har faktisk ikke tænkt på priser, ved ikke hvad der viile være en fair for både køber / sælger.

(Troede nu heller der var interesse for det &nbsp

Disse sager kan som skrevet ikke købes i butikker & kan derfor heller ikke  sammenligne salgspriser for disse sager , hvis I forstår

Men da vi ikke bruger det, vil jeg forsøge at sælge, så andre måske kan få glæde af det. Syntes jo det er nogle skønne sager.

Køleskabet måler H: 46           B:  31          : D 35

Product :

The cooler / warmer box is desingned to be a portable storage box for cold drinks, cold food and hot pre-cooked food. The box can chill to 20-25 C below ambient temperature or warm to approx 65 c by energising thermoelectric semi-conductors when plugged into a 12v DC or 230V AC power supply..

Så er interesseret i at høre hvad DU måske ville give ?

Anmeld

8. august 2010

loppen82

Ej hvor er det COOL det køleskab... ville være en fed gave til kæresten er ELSKER cola...

Hvad har du af mindste pris på køleskabet?

Anmeld

8. august 2010

bullerbassen

loppen82 skriver:

Ej hvor er det COOL det køleskab... ville være en fed gave til kæresten er ELSKER cola...

Hvad har du af mindste pris på køleskabet?

Altså har slet ikke tænkt på priser , da jeg faktisk slet ikke troede det havde interesse...

Så er lidt overrrasket.... Men dejligt da..

Ved ski ikke hvad ville være en fair pris ? Det bliver dog ikke solgt for hver en pris

Og som skrevet man kan ikke få det med mindre man har er forhandler ved coca cola

Anmeld

8. august 2010

forår

toboli skriver:

Hejsa Alle sammen

Har faktisk ikke tænkt på priser, ved ikke hvad der viile være en fair for både køber / sælger.

(Troede nu heller der var interesse for det &nbsp

Disse sager kan som skrevet ikke købes i butikker & kan derfor heller ikke  sammenligne salgspriser for disse sager , hvis I forstår

Men da vi ikke bruger det, vil jeg forsøge at sælge, så andre måske kan få glæde af det. Syntes jo det er nogle skønne sager.

Køleskabet måler H: 46           B:  31         : D 35

Product :

The cooler / warmer box is desingned to be a portable storage box for cold drinks, cold food and hot pre-cooked food. The box can chill to 20-25 C below ambient temperature or warm to approx 65 c by energising thermoelectric semi-conductors when plugged into a 12v DC or 230V AC power supply..

Så er interesseret i at høre hvad DU måske ville give ?

Oki doki, så starter jeg byde helvedhehe

Jeg starter med at byde 200kr for køleskabet

Dea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.