Tillykke med fødselsdagen, Marius

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2008

Nadi

Tillykke tillykke tillykke :D

Hvor har du været sød i det år du har været til for vejret er bare helt fantastisk (C)

(H)

-Nadia og Oliver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2008

Tut

Tillykke herfra, din lille lækre knægt :D

Håber du får en dejlig dag med storebror, far, mor og resten af familien.

Mette og Noah

Anmeld

5. juli 2008

Helle30

Kære Marius!

Du får også lige et par fødselsdagskrammere fra Sofie og mig.
Tillykke med dagen(H)

Anmeld

5. juli 2008

Juniors mor

Stort stort TILLYKKE håber i har nydt dagen og at lille manden er blevet fejret med maner :D
Kh
Helle

Anmeld

5. juli 2008

linemus

Tillykke, Marius, med 1 års dagen. Hvor blev det år lige af? Håber I har haft en skøn dag i det strålende vejr.

Fødselsdagsknus Line, Signe og Nanna

Anmeld

5. juli 2008

Ny mor

Hulk, snøft, jeg er vist blevet en en sentenmental gammel ko :P :P :P Blev bare så rørt over at få tillykke hilsen fra baby.dk og JER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dejlige quinder - og ikke mindst over at se min trold på forsiden :)) Vi har haft en dejlig dag i haven - vi sidder der stadig og drikker rødvin og ser på bål med de sidste gæster :)):)) Er lige inde og hente en trøje og måtte altså lige lurer - smider lidt billeder en af dagene ;)
Knus fra Marius og moar

Anmeld

6. juli 2008

Susan1978

Et forsinket tillykke til marius drengen fra Emil og jeg.. (L)

Anmeld

6. juli 2008

BellaT

Tilykke Tillykke:D:D

Håber I har haft en god dag idag.

Knus fra Helle...

Anmeld

6. juli 2008

birgittemarie

Birgitte (ny mor) skriver:

Hulk, snøft, jeg er vist blevet en en sentenmental gammel ko :P :P :P Blev bare så rørt over at få tillykke hilsen fra baby.dk og JER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dejlige quinder - og ikke mindst over at se min trold på forsiden :)) Vi har haft en dejlig dag i haven - vi sidder der stadig og drikker rødvin og ser på bål med de sidste gæster :)):)) Er lige inde og hente en trøje og måtte altså lige lurer - smider lidt billeder en af dagene ;)
Knus fra Marius og moar

Åårh, det lød hyggeligt (L) Jeg tror også, jeg begynder at hyle som et vandfald, når jeg ser min ille mus på forsiden... Tror i den anledning, at jeg vil smide et profilbillede på af hende, så jeg rigtigt kan dyrke det! 8D
Jeg glæder mig til at se billeder fra jeres fine dag (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.