Hmm, jeg kan høre, der er både for og imod! 

Jeg skal scannes i Viborg, og der stod også i brevet, at man kun må tage 1 person med, men da vi var til NF-scanningen, sagde sygeplejersken, at den ældste i hvert fald godt ville kunne få noget ud af det, så det tolker jeg som om, de ikke har noget imod at vi tager ham med. Hun var i hvert fald rigtig sød og lød ikke til at have noget imod det!
Jeg tror, det ender med, at vi tager dem med derned, og hvis de ikke må komme med ind, må de sidde udenfor og vente....eller måske ringer jeg derned....fuck hvor er jeg vægelsindet!!

Jeg kan selvfølgelig godt se, hvis de opdager en hjertefejl eller noget andet, er det ikke smart at have dem med, men sandsynligheden for at få et rask barn er jo trods alt større end sandsynligheden for at få et barn, der fejler noget...
Flere af jer nævner også, at man jo kan købe sig til en ekstra scanning, hvor børnene kan komme med i ro og mag. Vi har godt nok snakket om at få en 3-D-scanning, så det er jo også en mulighed! Så er vi jo også ovre MD-scanningen og har fået vished...
Anmeld