Nogen der har haft større søskende med til scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.740 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. august 2010

piadas

Vi skal til MD-scanning d. 19. september og overvejer at tage vores to store børn på 6 og 9 år med. Min søn, som er ældst, synes det var megasnyd, at han ikke måtte komme med til NF-scanningen . Det fravalgte vi dog, for hvis der nu var noget galt, ville det være træls, at have de to store med. Det var der heldigvis ikke, og vi fik at vide, at der er 95% chance for at alt er som det skal være, når det er som det skal være til NF-scanningen. Derfor tør vi godt tage dem med til MD-scanningen.

Da vi var til NF-scanning snakkede jeg med sygeplejersken om det, og hun mente, at vi godt kan tage den store med, da han jo godt ville kunne forstå det. Jeg tror nu også, at hende på 6 år, ville kunne se og forstå, hvad der foregår på skærmen!

Er der nogen, som har erfaring med at have ældre søskende med?

Pia 14+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Lone Jakobsen

i den indkaldelse jeg har fået har der altid stået at større børn ikke måtte komme med

Anmeld

6. august 2010

loppen82

Prøv at se om det ik står i brevet, ellers ring og snak med stedet hvor du ska scannes. Min den ældste var med da jeg sku ha nr 2 der var han 3.

Anmeld

6. august 2010

Maria.

Vi tog min søn på 3 år med.. Han ville så gerne se baby.. Det sagde de ikke noget til..

Anmeld

6. august 2010

Moar'en

Vi skal til MD-scanning d. 19. september og overvejer at tage vores to store børn på 6 og 9 år med. Min søn, som er ældst, synes det var megasnyd, at han ikke måtte komme med til NF-scanningen . Det fravalgte vi dog, for hvis der nu var noget galt, ville det være træls, at have de to store med. Det var der heldigvis ikke, og vi fik at vide, at der er 95% chance for at alt er som det skal være, når det er som det skal være til NF-scanningen. Derfor tør vi godt tage dem med til MD-scanningen.

Da vi var til NF-scanning snakkede jeg med sygeplejersken om det, og hun mente, at vi godt kan tage den store med, da han jo godt ville kunne forstå det. Jeg tror nu også, at hende på 6 år, ville kunne se og forstå, hvad der foregår på skærmen!

Pia 14+3

Jeg vil ikke gøre det og det er alene på baggrund af vores MD. Vi havde en perfekt NF med store flotte tal, så var i den tro at vi skulle have en lille rask baby. Men sådan skulle det ikke være, Viktor har en alvorlig hjertefejl og den opdagede de ved MD. Så derfor vil jeg aldrig tage børn med, for det vil være umuligt at være den voksne der skal tage ansvar for sine andre børn imens man lige har fået sådan en besked.

Anmeld

6. august 2010

roenlund

I det brev jeg fik stod der også at man måtte tage EN VOKSEN med altså ingen børn... af samme årsag som nævnes ovenfor...

Hvis man gerne vil have børn med må man selv betale for en skanning hvor det bare er for hyggen

Anmeld

6. august 2010

Low

Da jeg var 10 år kom jeg med til MD scanningen da min mor ventede min lillebror . Og det var jeg glad for

Anmeld

6. august 2010

Majbriteriksen

Der er stor forskel fra sygehus til sygehus om der må komme børn med ind. I Aalborg er de meget strikse, kun 1 "tilskuer" og INGEN børn. I Randers står der også i papirene at der kun må komme en med, men der var flere der havde 2 og 3 med til at se.

Hvis jeg var dig ville jeg ringe ind og høre.

Anmeld

6. august 2010

quity

piadas skriver:

Pia 14+3

På det sygehus jeg var tilknyttet, måtte der kun komme én person med ind og børn var ikke tilladt

Anmeld

6. august 2010

4kløver

havde min søn med på 12 og de sagde ikke noget.. hun var også bare så sød til at fortælle ham alt det man kunn se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.