weeeehh....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

239 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. juli 2008

Tikki

Vi har nu haft 2 nætter i træk med et barn, der IKKE er vågnet og har skreget som en gal i flere timer midt på natten. 2 nætter, hvor der har været fuldstændig stille - var kun liiige oppe kl. 4 og lægge hende ned - hun sov efter 2 minutter :-o Vi har simpelthen gået helt helt i den anden grøft: jeg har sovet med hende et par nætter på gæstesengen, hvor vi har ligget meget meget tæt og hun har nusset mine arme og mit hår den halve nat og sagt mmmmm i søvne mange gange (L), jeg har også taget hende op, når hun var ked og nusset og nusset og nusset. Holdt hende helt tæt til mig - jeg har ikke fået så meget søvn, mens dette nusseprogram har stået på, men de sidste 2 nætter har vi sgu sovet igennem alle mand - Vi har med vilje valgt, det skulle være mig, der tog nætterne, da vi så med sikkerhed vidste, at hun ville falde til ro.

Så vi har trodset alle de kloge smarte søvneksperter og gjort lige det modsatte af, hvad der ofte anbefales (endnu en gang!)...og det virker altså her ;)

Ville bare lige opdatere om vores søvnhelvede :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2008

Joan ( Smallie )

Kæft det er lækkert for jer. Er glad for at høre det for man får bare så meget mere overskud til dagen når man får en god nats søven.

Tillykke med det

(H) Joan

Anmeld

4. juli 2008

Loggidut

åh hvor er det bare dejligt...jeg kan få helt tåre i øjnene over sådan en fortælling...

det er så skønt når man kan mærke at kærligheden er den der funker!(L)

Anmeld

5. juli 2008

Marco2

Hej Jeanette.

Hvor er det godt at høre.

Det er også det vi har gjort her. Simeplthen taget hende med ind i vores seng og ladet henne ligge mellem os. Hun har bare sovet som en sten i modsætning til at vågne med 10 min mellemrum. I nat har hun så sovet i sin egen seng igen, og det er gået fint...efter en uge mellem mor og far.

De har åbenbart haft brug for den ekstra tryghed, de små pus.

AG

Anmeld

5. juli 2008

Juniors mor

Jeanette, hvor er det bare skønt!
Så kan de godt pakke div teorier sammen, ofte er det bare endnu flere knus og kys der er brug for....(L)
Det må være fantastisk for jer med en bedre nattesøvn og et udhvilet barn.
Kh
Helle

Anmeld

6. juli 2008

BellaT

Nææh, hvor skønt!
Det er lige præcis sådan jeg har gjort når der er problemer her.
Tæthed er altså bare det eneste der virker. Endnu et bevis her:D.
Og de lærer nok at sove for sig selv selvom man lader dem sove et par nætter hos forældrene.

Knus fra Helle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.