Pris på hormoner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2010

otlitrom

Tutter skriver:

Hvor er det ærgeligt man ikke kan melde sig ind i Danmark 

Ja, er det PCO'en der gør du ikke kan? Det er sgi noget møg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Becks

kitty skriver:

Ja, er det PCO'en der gør du ikke kan? Det er sgi noget møg!

Jep og min astma :-(

Har overvejet om man skal lade være med og fortælle dem det, meeeen den går nok ikk 

Anmeld

7. august 2010

otlitrom

Tutter skriver:

Har overvejet om man skal lade være med og fortælle dem det, meeeen den går nok ikk 

Tror desværre godt det kan give bagslag Men jeg kan godt forstå din tanke omkring det.... For der er sikkert gode penge at spare! Ærgeligt!

Anmeld

7. august 2010

MM1987

Tutter skriver:

Nej det gør den nok...

Jeg ville selv melde mig ind pga af udsigten til de dækker tandlæge regninger. Jeg valgte så at være ærlig, og skrev at jeg havde migræne en gang om året (selvom det ikke er noget jeg går til lægen med, og derfor er det ikke registreret) - og det fældede de mig på. Jeg kunne ikke blive medlem fordi jeg har migræne en gang imellem...

Nu har jeg så fået leddegigt, og så er det løb hvis kørt...

ØV...

Hmm, kan dog ikke forstå alle har skulle betale så meget for deres hormoner... For mener en sprøjte til 3 gange koster 1200 kr, og så får man jo allerede en del tilskud fra den offentlige sygesikringen... 

Anmeld

7. august 2010

Becks

kitty skriver:

Tror desværre godt det kan give bagslag Men jeg kan godt forstå din tanke omkring det.... For der er sikkert gode penge at spare! Ærgeligt!

Så langt ude :-( Ja man kunne spare en masse penge, men heldigvis sparer man lidt fra det offentlige også, så det er fint nok 

Nu skal vi bare snart have babykilling og en babybecks 

Anmeld

7. august 2010

Becks

Mia Maia skriver:

Nej det gør den nok...

Jeg ville selv melde mig ind pga af udsigten til de dækker tandlæge regninger. Jeg valgte så at være ærlig, og skrev at jeg havde migræne en gang om året (selvom det ikke er noget jeg går til lægen med, og derfor er det ikke registreret) - og det fældede de mig på. Jeg kunne ikke blive medlem fordi jeg har migræne en gang imellem...

Nu har jeg så fået leddegigt, og så er det løb hvis kørt...

ØV...

Hmm, kan dog ikke forstå alle har skulle betale så meget for deres hormoner... For mener en sprøjte til 3 gange koster 1200 kr, og så får man jo allerede en del tilskud fra den offentlige sygesikringen... 

Ej det løgn? For en lille bitte migræne om året? OMG de er emsige 

Systemet er sgu ikke altid med os  NITTE

Anmeld

7. august 2010

MM1987

Tutter skriver:

Ej det løgn? For en lille bitte migræne om året? OMG de er emsige 

Systemet er sgu ikke altid med os  NITTE

Ja, så længe der er noget at lukke folk ude på så gør de det, og set det fra deres side var det jo rigtige, jeg havde været noget af en udgift idag. 

Heldigt for mig (hvis vi ser bort fra jeg har leddegigt) så giver min diagnose ret til mange ting i det offentlige. 

Men jeg kan stadig blive helt bitter når de på apoteket spørger "er du medlem af danmark?" - hvad tror du selv, jeg er (var) 21 og har leddegigt!! - men ved jo godt det ikke er deres skyld

Nej det er det ikke - men så må man kæmpe til de forstår det

Anmeld

7. august 2010

Becks

Mia Maia skriver:

Ja, så længe der er noget at lukke folk ude på så gør de det, og set det fra deres side var det jo rigtige, jeg havde været noget af en udgift idag. 

Heldigt for mig (hvis vi ser bort fra jeg har leddegigt) så giver min diagnose ret til mange ting i det offentlige. 

Men jeg kan stadig blive helt bitter når de på apoteket spørger "er du medlem af danmark?" - hvad tror du selv, jeg er (var) 21 og har leddegigt!! - men ved jo godt det ikke er deres skyld

Nej det er det ikke - men så må man kæmpe til de forstår det

Ja det havde været noget af en udgift for dem du havde været 

De apotek-damer kan også på dårlige dage få mit pis i kog, når de kan se det er astma medicin jeg køber og de spørger om jeg er medlem af Danmark 

Anmeld

7. august 2010

MM1987

Tutter skriver:

Ja det havde været noget af en udgift for dem du havde været 

De apotek-damer kan også på dårlige dage få mit pis i kog, når de kan se det er astma medicin jeg køber og de spørger om jeg er medlem af Danmark 

Er glad for jeg ikke er den eneste...

Stakkels apotekdamer

Anmeld

7. august 2010

Becks

Mia Maia skriver:

Er glad for jeg ikke er den eneste...

Stakkels apotekdamer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.