Om alt og intet......mest intet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. juli 2008

Juniors mor

Eiiijjj altså, jeg er så mange dage bag ud med baby.dk - jeg har været logget på og tænkt NU skal jeg læse og besvare lidt indlæg, men der er hele tiden kommet noget i vejen.....nu er der så mange indlæg, at jeg slet ikke kan nå hverken at læse eller besvare dem......
Vil bare lige fortælle, at vi har det godt og at jeg synes Julie vokser alt for stærkt for tiden..., hendes tænder kommer længere og længere ned/op og det ændre altså bare ansigtet så meget. Hun har også taget et par skridt selv, men vil helst kravle. Hun elsker dog at stå ved sofabordet og hamre hænderne ned i det, mens hun skriger og prøver at hoppe, det resulterer til tider i et par skrammer.....Det hun siger, er ikke rigtig forståligt, så de første ord har vi stadig tilgode.
Ja, vi nyder det her i USA. Det er fedt at bo i et stort hus - især når man kommer fra en lille lejlighed! og det er dejligt at vejret er godt hver dag, så man kan være ude det meste af tiden. Vi er også begyndt at blande os lidt med de lokale.....Julie og jeg går til gymnastik, musik og svømning - det er sjovt at snakke lidt med nogle andre mødre.
I dag er det "4th of July", så om lidt deager vi til den lokale park med den store madkurv, i parken er der underholdning og i aften fyrværkeri.
Ville egentlig ikke rigtig noget med dette (lange...!!!) indlæg - bare fortælle at jeg stadig er her.....håber alle har det godt. Og stort tillykke til til fødselsdagsbørnene (L)
Knus, Helle - der kommer d.4 hvis hun tør.........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2008

Loggidut

ja ja skide godt juniors mor....det vil bare være fedt hvis du kommer...og dejligt du har det godt!

Anmeld

4. juli 2008

ivfmarie

Hej Helle

Godt med nyt fra USA - fedt at I nyder det. Og endnu mere fedt hvis du er hjemme i dk til oktoberfest!
Så kunne vi lige få os 2 sekunders fagsnak inden vi blev for fulde 8D

Håber I har haft en god og uafhængig(heds) dag

Anmeld

5. juli 2008

birgittemarie

FEDT, hvis du kommer d. 4.!! 8D og dejligt at høre, at I har det godt helt derovre i den anden ende af verden (L)

Jeg synes godt nok også, at der sker meget med NM for tiden. Jeg kan næsten ikke følge med mere...

Håber, I havde en god uafhængighedsdag med madkurv og fyrværkeri (C)

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.