Eiiijjj altså, jeg er så mange dage bag ud med baby.dk - jeg har været logget på og tænkt NU skal jeg læse og besvare lidt indlæg, men der er hele tiden kommet noget i vejen.....nu er der så mange indlæg, at jeg slet ikke kan nå hverken at læse eller besvare dem......
Vil bare lige fortælle, at vi har det godt og at jeg synes Julie vokser alt for stærkt for tiden..., hendes tænder kommer længere og længere ned/op og det ændre altså bare ansigtet så meget. Hun har også taget et par skridt selv, men vil helst kravle. Hun elsker dog at stå ved sofabordet og hamre hænderne ned i det, mens hun skriger og prøver at hoppe, det resulterer til tider i et par skrammer.....Det hun siger, er ikke rigtig forståligt, så de første ord har vi stadig tilgode.
Ja, vi nyder det her i USA. Det er fedt at bo i et stort hus - især når man kommer fra en lille lejlighed! og det er dejligt at vejret er godt hver dag, så man kan være ude det meste af tiden. Vi er også begyndt at blande os lidt med de lokale.....Julie og jeg går til gymnastik, musik og svømning - det er sjovt at snakke lidt med nogle andre mødre.
I dag er det "4th of July", så om lidt deager vi til den lokale park med den store madkurv, i parken er der underholdning og i aften fyrværkeri.
Ville egentlig ikke rigtig noget med dette (lange...!!!) indlæg - bare fortælle at jeg stadig er her.....håber alle har det godt. Og stort tillykke til til fødselsdagsbørnene (L)
Knus, Helle - der kommer d.4 hvis hun tør.........
Anmeld