Hvordan søren finder i tiden til motion?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

TbCp

ønskebarn74 skriver:

Sover dine børn til middag??

Ja de sover mellem 12 og 14(15)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

TbCp

Eva. skriver:

Spark bagi og ud og løbe en halv time... man bruger tit en halv time på alt muligt andet, feks sidde her..

Det kan sgu godt være jeg bare skal få lettet rumpen

Løb kan mine knæ dog ikke så det er romaskinen der skal hives frem...

Og jeg ved jo at kommer jeg først igang så kommer energien... men for pokker det er svært når jeg egentlig er klar til at gå i seng kl. 20!

Anmeld

6. august 2010

TbCp

CarinaSD skriver:

Vores dag ser sådan ud

06.00 op og have tøj på

06.30 Morgenmad + hygge

7.00 jeg gør mig færdig imens at drengene leger i stuen

7.30 vi køre noah i Dp og selv i skole

14.00 fri fra skole , ned og handle

15.00 Lave lektier

16.00 Hente Noah

17.00 lave aftensmad

18.00 Spise¨

19-20 Zumba (tirsdag & torsdag)

20.45 Noah puttes 

21.00 er jeg gået kold på sofaen .. 

Jeg gør det at jeg har de to dage hvor jeg kan dyrke motion .. da jeg vejer ca 15 kg for meget .. så per syntes at det var en god ide at jeg gjorde det .. Da jeg har det super meget bedre med mig selv efter Kan i ikk gøre sådan at du har et par dage hvor du kan tage en time ud af et par dage om ugen?

Jeg tror vi skal have lavet nogle aftaler herhjemme så vi får et par dage hver især til at træne...

Det er egentlig ikke så meget fordi jeg skal tabe mig, det er mere det med at jeg gerne vil haven noget mere energi!

Det kan ikke passe at man som 32-årig skal gå i seng kl.20 for at kunne klare næste dag

Anmeld

6. august 2010

ønskebørn74

TbCp skriver:

Ja de sover mellem 12 og 14(15)

Jeg har DVD med Pilates... Elsker det og kæft nogle lækre former man får.... 20min... En måtte og DVD så er man klar

Anmeld

6. august 2010

tinasmor

Her laver jeg zumba og den lille synes det er rigtig sjovt. Tror også din datter vil synes det er sjovt. Hun prøver også at lave det med. Med zumba kan man hurtig lave 60 min. hvor det bare går så hurtigt. Det er godt, fordi man ikke skal ud (motionscenter eller ud og løbe) så man kan gøre det mens barnet leger eller lign.

Ellers så løber jeg når manden kommer hjem. Det tager en halv times tid. Imens leger manden med pigen i gården. Jeg gør det de dage hvor vi har mad til to dage (så løber jeg den dag hvor der er rester) løber 2-3 gange om ugen, om weekenden har man jo bedre tid.

Anmeld

6. august 2010

tinasmor

Her laver jeg zumba og den lille synes det er rigtig sjovt. Tror også din datter vil synes det er sjovt. Hun prøver også at lave det med. Med zumba kan man hurtig lave 60 min. hvor det bare går så hurtigt. Det er godt, fordi man ikke skal ud (motionscenter eller ud og løbe) så man kan gøre det mens barnet leger eller lign.

Ellers så løber jeg når manden kommer hjem. Det tager en halv times tid. Imens leger manden med pigen i gården. Jeg gør det de dage hvor vi har mad til to dage (så løber jeg den dag hvor der er rester) løber 2-3 gange om ugen, om weekenden har man jo bedre tid.

Anmeld

6. august 2010

Miamaja

vi spiser ogsaa ca kl. 6-7 til hverdag og det tager ca. 1/2 time. og saa smutter jeg gerne ud med hundene en halv time for mig selv. det kunne du jo ogsaa gore saa er du hjemme igen kl. 7 med eller uden hunde

Anmeld

6. august 2010

TbCp

tinasmor skriver:

Kan man købe dvd'er med det??? Zumba?

Anmeld

6. august 2010

tinasmor

ja, jeg fik dem i gave af en veninde til min fødselsdag.

Anmeld

6. august 2010

TbCp

tinasmor skriver:

ja, jeg fik dem i gave af en veninde til min fødselsdag.

Det må jeg prøve at kigge efter... tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.