hvordan startet dine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

husker det godt.. det væreste var da jeg gik 4 dage over syndes det tog sin tid min mand var på nat så han kunne ikke finde ro tror tiden var værest for ham men havde fri den nat hun kom så det var bare super dejligt..

det var heldig,(;

jeg orker bare ikke mere, har så ondt, kan snart ikke stå sidde eller gå og kun ligge ned, men kan ikke ligge på ryggen, så vil så gerne have lillemanden ud(; selvom der  er lidt tid til termin endnu,

han er skønnet til 3200 på scanning, så han er noget stor, og  har sat sig fast, jm kan ihvertfald ikke rokke med ham, så vil snart gerne have ham ud(;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

4kløver

Anonym skriver:

det var heldig,(;

jeg orker bare ikke mere, har så ondt, kan snart ikke stå sidde eller gå og kun ligge ned, men kan ikke ligge på ryggen, så vil så gerne have lillemanden ud(; selvom der  er lidt tid til termin endnu,

han er skønnet til 3200 på scanning, så han er noget stor, og  har sat sig fast, jm kan ihvertfald ikke rokke med ham, så vil snart gerne have ham ud(;

kender det godt.. men kan bare ikke vente mere

Anmeld

6. august 2010

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

kender det godt.. men kan bare ikke vente mere

nej er ved at være noget så utålmodig,

og drømmer hele tiden at jeg har ham i mine arme, og drømmene er så virkelig, at når jeg vågner går jeg hen i hans vugge og skal tage ham op og så er han der ikke , og jeg er stadig tyk

Anmeld

6. august 2010

4kløver

Anonym skriver:

nej er ved at være noget så utålmodig,

og drømmer hele tiden at jeg har ham i mine arme, og drømmene er så virkelig, at når jeg vågner går jeg hen i hans vugge og skal tage ham op og så er han der ikke , og jeg er stadig tyk

her var det kun mareridt

Anmeld

6. august 2010

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

her var det kun mareridt

dem har jeg heldigvis ikke haft,.

men et maridt at vågne op og så er han væk

Anmeld

6. august 2010

Muffinmus

Hvis de kommer og går med f.eks 5 min melelmrum er det opstarts veer, de SKAL stoppes når du ikke er længere, men er det en mere konstant smerte er det ikke veer, men blot fordi barnet fuýlder og fordi de bare GØR ondt at være gravid til slut på mange måder:-) For de fleste i hvert fald.

Min startede i øvrigt med mange onde plukveer flæere uger i forvejen der en aften gik over i rigtige veer, med min datter i hvert fald, en h el anden smaerte end alm plukveer lige pludselig. Men min søn var det også med heftige regelmæssige plukveer flere uger i forvejen og vågnede med veer kl 3.30 om morgenen.

Anmeld

6. august 2010

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Hvis de kommer og går med f.eks 5 min melelmrum er det opstarts veer, de SKAL stoppes når du ikke er længere, men er det en mere konstant smerte er det ikke veer, men blot fordi barnet fuýlder og fordi de bare GØR ondt at være gravid til slut på mange måder:-) For de fleste i hvert fald.

Min startede i øvrigt med mange onde plukveer flæere uger i forvejen der en aften gik over i rigtige veer, med min datter i hvert fald, en h el anden smaerte end alm plukveer lige pludselig. Men min søn var det også med heftige regelmæssige plukveer flere uger i forvejen og vågnede med veer kl 3.30 om morgenen.

de stopper ikke mine veer hvis jeg får nogle da jeg er over uge 34...

men det er en mere konstant smerte, så sikkert ikke noget i gære(;

tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.