hvordan startet dine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.765 visninger
26 svar
0 synes godt om
5. august 2010

Anonym trådstarter

veer?

startet de bare pludselig eller hvordan?

jeg har de seneste dage haft små smerter somm kom og gik,

og idag har jeg en blivende smerte som meget kræftig mens smerter, og ligemeget hvad jeg gør  bliver de der, om jeg står, sidder eller ligger,

kan dette være en slags opstart? er 35+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

Mira0911

Det kan sagtens være kroppen der er ved at varme op... ;)

Jeg startede med at få mens smerter om natten.. Tidligt om morgen gik det løs, og så 4½ døgn frem....

Anmeld

6. august 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Det kan sagtens være kroppen der er ved at varme op...

Jeg startede med at få mens smerter om natten.. Tidligt om morgen gik det løs, og så 4½ døgn frem....

havde du veer i 4½ døgn?

Anmeld

6. august 2010

Mira0911

Anonym skriver:

havde du veer i 4½ døgn?

Det kan du lige bande på jeg havde... Ikke fordi jeg synes det gjorde ondt.. De nev bare godt ind imellem... Jeg flere gange til FG og sagde jeg vil gerne lige kigges på.. De afviste gang på gang... og sagde at det var bare startfasen...

Jeg troede det var plukkeveer og det sagde FG også det var... Da jeg så endelig kom på FG 4½ døgn efter, havde jeg åbnet mig 5 cm...

Anmeld

6. august 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Det kan du lige bande på jeg havde... Ikke fordi jeg synes det gjorde ondt.. De nev bare godt ind imellem... Jeg flere gange til FG og sagde jeg vil gerne lige kigges på.. De afviste gang på gang... og sagde at det var bare startfasen...

Jeg troede det var plukkeveer og det sagde FG også det var... Da jeg så endelig kom på FG 4½ døgn efter, havde jeg åbnet mig 5 cm...

puha, håber iikk jeg kommer til at gå med veer i 4½ døgn,

ikke for smerterne, men mere det med man ved at det snart er, og så trækker det bare ud, det må være frygteligt

Anmeld

6. august 2010

Mira0911

Anonym skriver:

puha, håber iikk jeg kommer til at gå med veer i 4½ døgn,

ikke for smerterne, men mere det med man ved at det snart er, og så trækker det bare ud, det må være frygteligt

Jeg var utålmodig til sidst.. Lå bare på sofaen og vil have det overstået... Puha da...

Gjorde det slet ikke bedre da jeg kom på FG... De gravide damer, skreg som om de skulle dø...

Men man har jo heldigvis hver sin smertetærskel.... Min var enorm stærk... Sagde ikke et kvæk under fødslen...

Anmeld

6. august 2010

4kløver

her kom de bare med tryk på

Anmeld

6. august 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Jeg var utålmodig til sidst.. Lå bare på sofaen og vil have det overstået... Puha da...

Gjorde det slet ikke bedre da jeg kom på FG... De gravide damer, skreg som om de skulle dø...

Men man har jo heldigvis hver sin smertetærskel.... Min var enorm stærk... Sagde ikke et kvæk under fødslen...

jeg har også en okay høj smertetærskel, self har jeg ikke prøvet at føde, men har prøvt meget andet,

men tror også det er den utålmodig der ville være værst

Anmeld

6. august 2010

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

her kom de bare med tryk på

bare sån pludseligt?

Anmeld

6. august 2010

Mira0911

Anonym skriver:

jeg har også en okay høj smertetærskel, self har jeg ikke prøvet at føde, men har prøvt meget andet,

men tror også det er den utålmodig der ville være værst

Håber ikke du skal gå med veer i evigheder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.