så har Alma sendt sine sutter til julemanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. juli 2008

Siber

så i aften/nat skal vi så have to skrigende tøser 8(

Alma og Andreas er lige gået hen til posthuset. Vi har skrevet et fint brev, Alma har lavet tegning vi har kysset sutterne farvel, så nu er det nu!

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2008

Ny mor

Nøøj, hvor spændende...hvad når hun ser lillesøster har sut - forstår hun godt hun gerne må fordi hun er meget lille, eller?
Håber det bedste for roen i aften :-o
kh Birgitte (som frygter den dag Julius skal sende sine.....)

Anmeld

4. juli 2008

Tut

Sikke en stor pige :D

Hvem sender du dem så rigtig til? For jeg er nået over den alder hvor jeg tror på julemanden :D hihi

Anmeld

4. juli 2008

ka li ja

waaaaauw.. vi har først lige smidt alexanderi skralderen for et lille halvt år siden!!! sejt.. det blir spændende:D

Anmeld

4. juli 2008

LouiseViola

Uha hvor bliver det bare spændende, håber at det går godt i aften når det er sovetid (ja det er jo nok lige om lidt :) )
Her hjemme øver vi for tiden at gå uden ble, min store dreng bliver 3 år den 16 juli. Jeg har vikelig tænkt over, at der sker mange ændringer i de små 3-åriges liv, de skal af med bleen, sutten, starte i børnehave og mange skipper også middagsluren - der er nok at se til som forældre ;)
Pøj pøj med sutten, jeg er sikker på at det kommer til at gå rigtig godt :)
Solskinshilsner
Louise

Anmeld

4. juli 2008

Siber

Tut skriver:

Hvem sender du dem så rigtig til? For jeg er nået over den alder hvor jeg tror på julemanden :D hihi

Der er simpelthen en adr til julemanden i grønland, så vi gik på posthuset købte frimærke og puttede den i postkassen, så jeg tror den kommer til grønland til "julemanden". Den er i hvert fald ikke i vores skraldespand!

Anmeld

4. juli 2008

Siber

Birgitte (ny mor) skriver:

Nøøj, hvor spændende...hvad når hun ser lillesøster har sut - forstår hun godt hun gerne må fordi hun er meget lille, eller?
Håber det bedste for roen i aften :-o
kh Birgitte (som frygter den dag Julius skal sende sine.....)

ja når vi for længe siden talte med ALma om det, nævnte hun også at Johanna skulle sende sine sutter til julemanden. Men vi startede i mandags med at sige farvel til en sut, hængte den på en snor, og det har vi gjort hele ugen, og i morges, ja det var den sidste sut der kom på. Hun har endnu ikke nævnt noget om Johannas sutter................men det kan jo være det kommer!

Hun siger selv hun er stor og Johanna er en baby, men men.......

åh har lige været oppe hos hende, hun er så vred og så ked af det, jeg vender tilbage i morgen

Anmeld

4. juli 2008

ivfmarie

Hvordan er det mon gået med at putte? Hor gamel er Alma? Min Freja der blir 3 om en lille måned, har været suttefri om dagen i en månedstid nu - men hun sover altså stadig med den. HUn var suttoholiker - virkelig. Hun havde ALTID sutten i munden og blev helt panisk hvis hun ikke kunne finde en af hende 1000 sutter. Og så fik jeg nok! Fra én dag til en anden var det slut med sutterne i løbet af dagn, Hun har en der er spændt fast til autostolen, og to til at sove med. Det "sjove" er at hun accepterede det med det samme. To gange spurgte hun om sutten, og sagde at hun ikke bruger sut om dagen - og det åd hun! Ind imellem ser hun sit snit til at låne Maltes, men der er aldrig ballade når hun bliver bedt om at aflevere. Man skal altså ikke undervurdere de små bæster - de forstår altså rigtig meget allerede nu! Marie - der simpelthen skal for vildt på wc - men jeg flader lige så godt i sofaen:'(

Anmeld

4. juli 2008

ka li ja

Siber skriver:

Tut skriver:

Der er simpelthen en adr til julemanden i grønland, så vi gik på posthuset købte frimærke og puttede den i postkassen, så jeg tror den kommer til grønland til "julemanden". Den er i hvert fald ikke i vores skraldespand!

altså sidste år sendte alexander en tegning adresseret:til julemanden(intet andet)jo frimærke selvfølgelig:) og i løbet af december måndede fik alexander et fint brev fra julemanden.... jo jo
så en eller anden skal nu nok få de sutter. og så får hun sikkert et brev:D

og ups:$vores suttern røg i skraldespanden.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.