Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
smillaluna skriver: Ærgerligt at du og Rasmus ikke kan komme med Lone.... Men i må komme med næste gang
Ærgerligt at du og Rasmus ikke kan komme med Lone.... Men i må komme med næste gang
ja vi håber det lykkedes næste gang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Line&Liam skriver: Jakobsen196 Smillaluna Corinna Mitzie Søs Ses vi d. 29 kl 11.30 ??? --- Og er der andre der gerne vil med?
Jakobsen196
Smillaluna
Corinna
Mitzie
Søs
Ses vi d. 29 kl 11.30 ???
---
Og er der andre der gerne vil med?
Det da lige præcis det vi gør
Glæder mig til at se jer alle igen
ohhh year vi ses thihvertifald !
glæder mig til at se frederikke, emil og mikkel ja og liam self men ham har jeg set så mange gange hihi...
ja vi ses...
BlyViol skriver: ohhh year vi ses thihvertifald ! glæder mig til at se frederikke, emil og mikkel ja og liam self men ham har jeg set så mange gange hihi...
og MAARCUS! hvordan ku jeg glemme ham
TØSER!
Den er bare mega meget helt galt!
Jeg har kigget forfærdeligt forkert på kalenderen, og kan se vi skal i sommerhus d. 29
DET er jeg virkeligt FRYGTELIG ked af!
Vil det være ok med jer, vi rykker det ind i start september i stedet???
Line&Liam skriver: TØSER! Den er bare mega meget helt galt! Jeg har kigget forfærdeligt forkert på kalenderen, og kan se vi skal i sommerhus d. 29 DET er jeg virkeligt FRYGTELIG ked af! Vil det være ok med jer, vi rykker det ind i start september i stedet???
Line dog!!! Tsk tsk
Jeg kan desværre ikke den første weeked i september, men hvad med én af hverdagene istedet???
Det kan jo ske kære line
Marcus og jeg er altid friste til godt samvær, så du må jo lige finde en dato. vi har ikke de store planer i starten af september
For min skyld behøver det ikke være hverdag, det var mere aht. kære Lone Hun har jo ikke barsel længere?
Ih sådan noget møg
Line&Liam skriver: For min skyld behøver det ikke være hverdag, det var mere aht. kære Lone Hun har jo ikke barsel længere? Ih sådan noget møg
åhh hvor er du sød
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128