Mødregruppe vol 7.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

jakobsen196

Nu er jeg jo ny i denne MG, så tænkte på, kommer der nærmere oplysninger omkring adresse... :-)

Glæder mig til at møde jer alle!

p.s har i alle sammen drenge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

L-Mortil3

jakobsen196 skriver:

Nu er jeg jo ny i denne MG, så tænkte på, kommer der nærmere oplysninger omkring adresse... :-)

Glæder mig til at møde jer alle!

p.s har i alle sammen drenge...

Det gør der ja Når vi nærmer os sender jeg en privatbesked rundt med adresse og telefonnummer skulle nogen fare vild

Mitzie og Corinna har begge piger

Anmeld

14. august 2010

L-Mortil3

OPSEDASSE

Anmeld

14. august 2010

Vidunderligeunger

ih altså jeg glæder mig

line: jeg havde regnet med vi også så hinanden lørdag i denne uge, hva siger du til mg med mig bare hihi.. 

Anmeld

14. august 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

ih altså jeg glæder mig

line: jeg havde regnet med vi også så hinanden lørdag i denne uge, hva siger du til mg med mig bare hihi.. 

Hvis dig og Alberte vil med mig og Liam til loppe i Rækkermølle, så kan vi sagtens det Ellers kommer vi da hjem i løbet af dagen og er total klar til spas og løjer

Anmeld

14. august 2010

L-Mortil3

Line&Liam skriver:

Hvis dig og Alberte vil med mig og Liam til loppe i Rækkermølle, så kan vi sagtens det Ellers kommer vi da hjem i løbet af dagen og er total klar til spas og løjer

Ps. i kom også mandag ikke

Anmeld

14. august 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

vi vil gerne med!!!

Anmeld

14. august 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

vi vil gerne med!!!

JUB JUB JUBIII! Se det lyder godt

Anmeld

14. august 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

JUB JUB JUBIII! Se det lyder godt

jeg medbringer bæresele til lillepigen (mindes hvor nem liam var at have med til loppe i RKB da han var i bæreselen, så jeg regner med Alberte er det samme hihi)

Anmeld

14. august 2010

L-Mortil3

BlyViol skriver:

jeg medbringer bæresele til lillepigen (mindes hvor nem liam var at have med til loppe i RKB da han var i bæreselen, så jeg regner med Alberte er det samme hihi)

Hihihi præcis, så medbringer jeg gammelkone trolley til Liam LOL!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.