Hvad laver I og hvad laver jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Ruben arbejder som plads formand hos SCA i taulov - frode laursen ekspeditør firma. Ham der holder styr på trailere - truckfører - læsse papire/fragt breve - hente og flytte trailere mm.

Jeg kører som autoredder for dansk autohjælp her i fredericia, på 5 år.

Er selv udd post behandler og kørte sættevogn/ forvogn-hænger/ city trailer og dobbelt dæk's trailere rundt om natten til de store postcentre i dk i 7 lange år...

Har rodet i traktore og biler siden jeg kunne gå og ville have være bonde... Har haft og lavet div. 'brian' biler. Altid været fan af scania vabis lastbiler - formel 1/ferrari og valtra valmet trakore.

Ruben var elektrikker da jeg mødte ham, men skifted sadel til lastvogn's mekaniker og udd hos scania biler her i frederica.

Han har også været en 'brian' og haft 'brian' biler og kørte med hovedet under armen. Dette fik jeg dog hurtigt pillet af ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

Svane83

Jeg er Cand. jur og arbejder som Fuldmægtig i SKAT pt. (tidsbegrænsetstilling) Min kommende mand er uddannet Revisor og har arbejdet i revisionsselskab i 8 år. Nu er han selvstændig med netbutik og så laver han lidt regnskaber og bogføring ved siden af for sine kammerarter der alle er håndværkere.

Så vi er begge to meget boglige og har meget de samme interesser.

havde en kæreste på et tidspunkt som måske ikke var det hurtigste dyr i skoven, og jeg blev simpelthen træt af at skulle forklare ham hvorfor jorden var rund osv. så det kunne jeg ikke holde ud ret længe.

Anmeld

5. august 2010

twinboys

Jeg er dagplejer og min gemal er beredsskabsmester på fuld tid og holdleder brand ved Falck

Majbritt

Anmeld

5. august 2010

line melias mor

min mand er selvstændig og jeg er i gang med pædagog seminariet pt på barsel

Anmeld

5. august 2010

SiLiMiMa

Her er det nærmere modsætninger mødes - på næsten alle planer

jeg er uddannet indenfor kontor-sektoren og min kæreste er tømrer

heise

Anmeld

5. august 2010

lotte32

Min mand er smed, og jeg arbejder i butik, i skånejob

Anmeld

5. august 2010

Pige2009

Jeg er pt. ledig, men er uddannet cand. mag. i International Virksomhedskommunikation. Lauras far er ligeledes cand.mag. men i dansk og historie.

Han er direktør i sin egen virksomhed og forlag, Grafisk Produktion Odense, som leverer alt inden for grafisk produktion, prints, t-shirts, udgiver bøger osv.

K.h. Linda

Anmeld

5. august 2010

TbCp

Eva. skriver:

kom til at tænke på den der med "lige børn leger bedst" og med dette menes sikkert mest i forhold til den opvækst man har haft...så kan man jo mene der er noget om det eller ej.

Men kunne være sjovt lige at høre hvad I arbejder med og hvad jeres partner arbejder med. Om det er langt fra hinanden eller meget "lige"?

Min x var håndværker og der var jeg ikke uddannet og hjemmegående. Nu er jeg jo i gang med at læse til pædagog og har mødt en på seminariet...og jeg synes jo virkelig det fungerer super godt, men nok mere fordi han er ham end fordi han læser det samme som mig.

Hvad med jer og jeres mænner..

Jeg er uddannet pædagog og arbejder som dagplejer.

Min mand er datamatiker og har eget IT-selskab.

Anmeld

5. august 2010

Trine89

min Kæreste er udlært Multimedie Itegrator, og jeg er lige startet på sammen uddannelse. 

og jah så arbejder vi også på samme kontor

Anmeld

5. august 2010

Rsa

Heh, der er mange /kommende pædagoger...

Jeg selv er uddannet pædagog og arbejder i en multikulturel børnehave. Har planer om at læse videre på Danmarks Pædagogiske Universitet sommer 2011, efter endt barsel, hvor sociologi/antropologi er det der trækker mest

Min kæreste er uddannet cand. oecon (Økonomi uddannet fra universitetet) , men arbejder som kok. (heldigvis kun i dagtimerne )

Så på alle fronter er vi meget forskellige, både erhvervsmæssigt og personlige interesser...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.