Hvad laver I og hvad laver jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Ruben arbejder som plads formand hos SCA i taulov - frode laursen ekspeditør firma. Ham der holder styr på trailere - truckfører - læsse papire/fragt breve - hente og flytte trailere mm.

Jeg kører som autoredder for dansk autohjælp her i fredericia, på 5 år.

Er selv udd post behandler og kørte sættevogn/ forvogn-hænger/ city trailer og dobbelt dæk's trailere rundt om natten til de store postcentre i dk i 7 lange år...

Har rodet i traktore og biler siden jeg kunne gå og ville have være bonde... Har haft og lavet div. 'brian' biler. Altid været fan af scania vabis lastbiler - formel 1/ferrari og valtra valmet trakore.

Ruben var elektrikker da jeg mødte ham, men skifted sadel til lastvogn's mekaniker og udd hos scania biler her i frederica.

Han har også været en 'brian' og haft 'brian' biler og kørte med hovedet under armen. Dette fik jeg dog hurtigt pillet af ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

Svane83

Jeg er Cand. jur og arbejder som Fuldmægtig i SKAT pt. (tidsbegrænsetstilling) Min kommende mand er uddannet Revisor og har arbejdet i revisionsselskab i 8 år. Nu er han selvstændig med netbutik og så laver han lidt regnskaber og bogføring ved siden af for sine kammerarter der alle er håndværkere.

Så vi er begge to meget boglige og har meget de samme interesser.

havde en kæreste på et tidspunkt som måske ikke var det hurtigste dyr i skoven, og jeg blev simpelthen træt af at skulle forklare ham hvorfor jorden var rund osv. så det kunne jeg ikke holde ud ret længe.

Anmeld

5. august 2010

twinboys

Jeg er dagplejer og min gemal er beredsskabsmester på fuld tid og holdleder brand ved Falck

Majbritt

Anmeld

5. august 2010

line melias mor

min mand er selvstændig og jeg er i gang med pædagog seminariet pt på barsel

Anmeld

5. august 2010

SiLiMiMa