Hvad laver I og hvad laver jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.830 visninger
102 svar
0 synes godt om
5. august 2010

Svei

kom til at tænke på den der med "lige børn leger bedst" og med dette menes sikkert mest i forhold til den opvækst man har haft...så kan man jo mene der er noget om det eller ej.

Men kunne være sjovt lige at høre hvad I arbejder med og hvad jeres partner arbejder med. Om det er langt fra hinanden eller meget "lige"?

Min x var håndværker og der var jeg ikke uddannet og hjemmegående. Nu er jeg jo i gang med at læse til pædagog og har mødt en på seminariet...og jeg synes jo virkelig det fungerer super godt, men nok mere fordi han er ham end fordi han læser det samme som mig.

Hvad med jer og jeres mænner..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

Maria.

Pt er jeg SOSU-hjælper (På barsel) men skal læse videre og min mand er Produktionschef i et trykkeri, så vi kunne vidst ikke være længere fra hinanden..

Anmeld

5. august 2010

Mira0911

Jeg selv er i aktivering (Ferie lige en uge mere)

Min kæreste arbejder på Møbelfabrik, som høre under Tvilum Scanbirk!

Anmeld

5. august 2010

Louise mortil4

Jeg er faglært landmand og arbejder som landbrugs medhjælper manden er uddannet industrislagter og  skærer kød på et slagteri. 

Anmeld

5. august 2010

otlitrom

Min kæreste er brandmand, men arbejder ikke som det. Han arbejder i et firma med "outdoor"-udstyr. Han vil gerne have en voksenlæreplads som elektriker, men de hænger ikke på træerne.

Jeg er udd. sygeplejerske næste sommer.

Anmeld

5. august 2010

CarinaSB

Min mand er uddannet It-supporter .. og jeg skal i gang med HG

Anmeld

5. august 2010

Lise

Jeg er bachelor i erhvervsøkonomi/erhvervsjura og læser cand.merc.aud, og så arbejder jeg i en trainee-agtig stilling som revisor - når jeg da ikke barsler.

Min mand er uddannet slagtermester i butik, men arbejder som salgskonsulent med madvarer.

Hos os er jeg den boglige, hvor han er praktisk, har hænderne skruet rigtigt på, en fantastisk sælger, og klog på mennesker og livet. En klog mand der kan skrue  Vi ved forskellige ting, og supplerer hinanden godt!

Anmeld

5. august 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er bachelor i erhversøkonomi/engelsk men arbejder pt som virkar i ældreservice. Manden arbejdede i mange år som lastbilschauffør, men arbejder nu i et firma med speciale i at fjerne graffitti

Anmeld

5. august 2010

Kb

Jeg er sygeplejerske og min mand er politimand - kliche, I know

Anmeld

5. august 2010

betski

Jeg er udlært It-supporter og min datters far er maskinarbejder. Jeg har vist stort set altid faldet for en jern og metal arbejder, om det er smed eller maskine. Så håndværker til mig hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.