Hvad laver I og hvad laver jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

LotteGabriella

Min mand har et års orlov fra sin stilling som mentor for "de tunge"unge kontanthjælpsmodtager imellem 18-25 år, for at arbejde som konsulent i et virksomhedscenter, hvor man skaffer kontakten til arbejdsgivere der er interesseret i at indgå i et samarbejde med en ung kontanthjælpsmodtager og give dem en chance her i livet

Jeg arbejder som administrativ medarbejder/sekretær i Kriminalforsorgen, hvor mit primære ansvar er tilsyn/prøveløsladelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

BabyStella!

Jeg arbejdede i butik før, jeg fik Stella, men syns´ arb. tiderne er så dumme, så jeg er gået tilbage til skolen; besluttede for nogen tid siden at begynde på Tandlæge udd.

Min mand er faglært kleinsmed, men desværre uden arbejde pt.

Anmeld

8. august 2010

>>Carina<<

BabyStella! skriver:

Jeg arbejdede i butik før, jeg fik Stella, men syns´ arb. tiderne er så dumme, så jeg er gået tilbage til skolen; besluttede for nogen tid siden at begynde på Tandlæge udd.

Min mand er faglært kleinsmed, men desværre uden arbejde pt.

hvor læser du? Jeg er selv klinikassistent men overvejede selv at læse videre

Anmeld

8. august 2010

DK

Jeg bliver jo jurist og manden er ingeniør så det passer vist meget fint! Derudover så er han klart klogere end mig (hvilket han aldrig får mig til at indrømme), hvilket jeg finder super sexet!!! Men det skal i ALDRIG fortælle til hverken rødstrømpe-mor eller kloge-Åge-kæresten

Anmeld

8. august 2010

BabyStella!

hvor læser du? Jeg er selv klinikassistent men overvejede selv at læse videre

Teknisk skole, Aalborg Jeg starter selv med tandklinikass., men regner stærkt med og få videre som tandlæge, hvis der ikke er til og finde job... Har kun taget grundforløbet

Anmeld

8. august 2010

gittn

jeg går på arkitektskolen, skal igang med mit 3 år