Hvad laver I og hvad laver jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

LotteGabriella

Min mand har et års orlov fra sin stilling som mentor for "de tunge"unge kontanthjælpsmodtager imellem 18-25 år, for at arbejde som konsulent i et virksomhedscenter, hvor man skaffer kontakten til arbejdsgivere der er interesseret i at indgå i et samarbejde med en ung kontanthjælpsmodtager og give dem en chance her i livet

Jeg arbejder som administrativ medarbejder/sekretær i Kriminalforsorgen, hvor mit primære ansvar er tilsyn/prøveløsladelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

BabyStella!

Jeg arbejdede i butik før, jeg fik Stella, men syns´ arb. tiderne er så dumme, så jeg er gået tilbage til skolen; besluttede for nogen tid siden at begynde på Tandlæge udd.

Min mand er faglært kleinsmed, men desværre uden arbejde pt.

Anmeld

8. august 2010

>>Carina<<

BabyStella! skriver:

Jeg arbejdede i butik før, jeg fik Stella, men syns´ arb. tiderne er så dumme, så jeg er gået tilbage til skolen; besluttede for nogen tid siden at begynde på Tandlæge udd.

Min mand er faglært kleinsmed, men desværre uden arbejde pt.

hvor læser du? Jeg er selv klinikassistent men overvejede selv at læse videre

Anmeld

8. august 2010

DK

Jeg bliver jo jurist og manden er ingeniør så det passer vist meget fint! Derudover så er han klart klogere end mig (hvilket han aldrig får mig til at indrømme), hvilket jeg finder super sexet!!! Men det skal i ALDRIG fortælle til hverken rødstrømpe-mor eller kloge-Åge-kæresten

Anmeld

8. august 2010

BabyStella!

hvor læser du? Jeg er selv klinikassistent men overvejede selv at læse videre

Teknisk skole, Aalborg Jeg starter selv med tandklinikass., men regner stærkt med og få videre som tandlæge, hvis der ikke er til og finde job... Har kun taget grundforløbet

Anmeld

8. august 2010

gittn

jeg går på arkitektskolen, skal igang med mit 3 år

min kæreste har lige fået en Phd i fysik.

Jeg havde aldrig regnet med at kunne gennemføre en studentereksamen, men min kæsete overbeviste mig og nu er jeg sørme på en langvidergående uddanelse. 

Anmeld

8. august 2010

Slettet

Hehe min kæreste og jeg kunne nok ikke være længere fra hinanden rent jobmæssigt end tilfældet er ... Jeg er færdig som Socialrådgiver til januar og min kæreste er i Flyvevåbnet - Vi elsker dog hinandens forskelligheder ... Hans rå maskulinitet og min bløde femininitet komplimentere hinanden perfekt

Anmeld

9. august 2010

Sommerfuglelarven

Det eneste (what so ever!!!) vi har til fælles, er at vi begge har gået på Handelsskolen - han på HH og jeg på HG, ingen af os bruger dog de uddannelser til noget. P gik så videre på Universitetet, for at læse til økonom, men sprang fra, for at give musikken en chance i det store udland.

Han har de seneste 3 år arbejdet som lageransvarlig hos et voksende firma, men pga. besparelser blev han afskediget i maj - så nu er han ude og lave en masse forskelligt som vikar, indtil han finder et job igen, meeen de er sgu svære at få, når der nærmest ingen er at søge

Jeg selv er sygemeldt, og ved ikke hvor længe det varer endnu... Derefter vil jeg starte ud som deltids pædagogmedhjælper, opfriske førstehjælp og diverse kursuser, og så ende som dagplejer!

Anmeld

9. august 2010

Ranarupta

Jeg har været startet på en del uddannelser (bl.a. teologi, lærer og butiksassistent), men endte med en uddannelse som regnskabsassistent. Jeg arbejder som lønsagsbehandler i staten, når jeg ikke er på barsel. 

Kæresten er elektro-ingeniør, men arbejder som it-konsulent i et privat mindre firma og tager samtidigt en HD om aftenen.

Anmeld

9. august 2010

Dimse

Kb skriver:

Jeg er sygeplejerske og min mand er politimand - kliche, I know

Hihi så er i vel fra kbh? :-) Jeg læser til sygeplejerske i svendborg - der er alle sygepl. kærester/gift med sømænd, hehe.. Man kan typisk se på sygeplejerskers mænds erhverv, hvor man er fra i landet.

Dog er jeg selv kæreste med en multi-medie designstuderende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.