For længe siden da Liv har været ca 1½ skulle vi over og besøge familien i jylland... Da vi havde ventetid mellem togne gik vi rundt inde på hovedbanegården hvor der som bekendt er masser af duer. Duer som Liv på det tidspunkt var meget facineret af. På et tidspunkt er der rigtig mange og hendes far sparker lidt ud efter dem og siger:" flyt dig din gamle krage".... " sek efter stopper jeg op for ikke at køre ind i en ældre dame hvorefter Liv slår ud med armen og højlydt siger:"flyt dig gammel krage!"
8( HVAD sagde du????? Damen foran os kiggede meget bebrejdende på os og vi var ved at knække sammen af grin
En anden historie var fra da jeg var højgravid med benjamin og havde bækkenløsning...
Vi havde taget en tur på bakken og toget hjem stoppede i kokkedal hvor vi så måtte tage det næste tog.... Hvorom alting er stod vi for langt væk fra hvor toget stoppede og fik et ordentligt fur af togtrolden da vi kom ind i toget fordi vi ikk stod rigtig. Han holdt først k*ft da jeg spurgte om det kunne være rigtig at han skældte ud over at jeg ikk kunne løbe efter toget når jeg var højgravid og havde bækkenløsning.(?) så mumlede han et eller andet og gik ind til sin kollega hvor de meget tydeligt snakkede om os og pegede og brokkede til hinanden.
-Whatever
Da vi så står af toget i helsingør ser vi selvsamme togtrold stå og snakke med togføren og idet vi går forbi mumler Liv sladrehank 8D.... Jo længere væk vi kommer fra ham jo højere råber hun ;). Da vi et par dage senere skal med toget kommer togtrolden forbi og Liv siger højt igen sladrehank. Hun havde opdaget at det var den samme og han fik godt nok røde ører da han så os... Han gik meget hurtigt videre og glemte helt at se vores billet ;)
Skønt at dsb har sådan et højt serviceniveau.... eller noget :D
mhlb /mette
Anmeld