1 års undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

237 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. juli 2008

Nadi

Det skal vi til idag her kl 11, glæder mig til at finde ud f hvad han vejer og hvad han måler. Men glæder mig ikke til han skal stikkes, tror ikke han vil ta det så pænt som første gang :(
Tror jeg vil ta en eller anden snack med til ham og noget at drikke, så håber at det kan berolige ham, hvis han skulle blive alt for pivet! For vi skal ud og handle til søndag bagefter...

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2008

Hyner

Held og lykke med den lille gut og dokter stik...
Kan godt forstå at du glæder dig til vægt og længde, det gør jeg også...
Men vi skal først afsted d.4August...8( Men Emma er selvfølgelig også først fra d.26...

Krams Henriette

Anmeld

4. juli 2008

Hyner

4. juli 2008

Plysbjørnen

hm tja du har nok ret i at det ikke går helt så nemt som de første gange de blev stukket... Men et eller andet sted håber jeg ikke det bliver være, for Laura skriger som en stukken gris hver gang... og det er altså det høje C der kommer i brug...

Betina1978

Anmeld

4. juli 2008

Nadi

Oliver tog det faktisk helt vildt godt første gang, han sagde ikke en lyd. Men anden gang var han absolut ikke til freds med de der stik, så frygter lidt at det er endnu slemmere denne gang! Nå vi må se hvordan det går. Kan lige komme med en update senere :)

Anmeld

4. juli 2008

Plysbjørnen

bare helt okay...

Anmeld

4. juli 2008

Nadi

Jeg er stolt over min lille gut (L) Han er 80cm lang og vejer 12,36kg 8D Og han var så dygtig da han blev stukket, det første stik sagde han ikke noget til, men det andet var han ikke helt tilfreds med men efter en tår vand og to rosiner så var han glad igen :)

Anmeld

4. juli 2008

birgittemarie

Nårh, så dygtig (L) Det var vel nok dejligt!

Knus fra Birgitte

Anmeld

5. juli 2008

Monica

Vi har også været til 1 års undersøgelse...:)

8,5 kg, 76 cm. Og det vildeste af det hele - han græd ikke da han blev stukket... Selv om det var 2 stik... Jeg var SÅ imponeret!!!!!!!!!

Lægen sagde at han var helt som han skulle være(L)

Moni

P.s
Da vi kom ind til lægen står der lidt legetøj fremme. Gustav finder en "putte i kasse" og Lars finder 3 klodser frem. Gustav starter med - helt køligt - at putte dem rigtigt i.... What..???!!! Han har ikke gjort det før elller siden, men sjovt var det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.