Gisp... Hvor jeg hader det.... P-pille tjek...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

DK

Det fik jeg også besked om sidste år. Min undervogn blev vasket til den store guldmedalje og jeg fandt de fornuftige underhylere frem, og det ENESTE han ville var at tage mit blodtryk, da p piller kan forhøje dette!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Mira0911

DK skriver:

Det fik jeg også besked om sidste år. Min undervogn blev vasket til den store guldmedalje og jeg fandt de fornuftige underhylere frem, og det ENESTE han ville var at tage mit blodtryk, da p piller kan forhøje dette!

Har godt læst om det... Og man kan så håbe på at det er bare blodtrykket lægen vil tjekke.... :)

Oh yes - undervognen bliver jo nærmest poleret og pudset i de hjørner man kan komme til... 

Anmeld

4. august 2010

L-Mortil3

MoarJ skriver:

Jeg spørger nærmest i nervøsitet om det her... Vil helst gerne undgå det, men gør det for mit eget bedste... Sååh... Det er bare sådan med mig hver huhej og nej jeg vil det ikke osv...

Når jeg kommer til stykket får jeg alligevel tjekket efter...

Kender det godt, jeg bliver bare altid gal når jeg er bange for noget, så tror jeg de glemmer lidt overtalelse

Men krydser fingre for det slet ikke bliver nødvendigt

Anmeld

4. august 2010

Lullaby

DK skriver:

Man må faktisk ikke vaske inden man tager til lægen for at blive tjekket forneden, hvor ulækkert det end lyder. Så kan han/hun ikke se om der er nogle bakterier der ikke skal være der

Anmeld

4. august 2010

tinasmor

MoarJ skriver:

Jeg har lige bestilt recept fornyelse af p-piller... Derefter sender lægen en mail til mig om at jeg skal bestille tid ved lægen til p-pille tjek, inden næste omgang skal bestilles....

Hjæææælp.....

Er det bare en samtale, eller skal der også en undervogns tjek med i samtalen?!?!

Nogen der ved mere om det, har været til det eller?

Jeg hader at de skal rode i undervognen, og ved udmærket godt at det er deres arbejde.... Men min bluefærdighed er virkelig slem...

Ææihh.. Håber nogen kan fortælle mig at det bare er en samtale... Hvilket det nok ikke er...

Vær glad for du ikke har været ufrivillig barnløs, der laver man sgu ikke andet end at blive rodet i "understellet "

Håber det går nemt og smertefrit hos lægen

Anmeld

4. august 2010

Mira0911

Lullaby skriver:

Man må faktisk ikke vaske inden man tager til lægen for at blive tjekket forneden, hvor ulækkert det end lyder. Så kan han/hun ikke se om der er nogle bakterier der ikke skal være der

Der kan man bare se... Det er jo ikke noget man tænker over... Man tænker bare at man skal være fuldstændig clean i undervognen....

Anmeld

4. august 2010

Lullaby

MoarJ skriver:

Der kan man bare se... Det er jo ikke noget man tænker over... Man tænker bare at man skal være fuldstændig clean i undervognen....

Nej jeg blev overrasket da min læge sagde at jeg for guds skyld ikke måtte vaske dernede. Synes stadig ikke om det men kan da godt se hans pointe

Anmeld

4. august 2010

Mira0911

Lullaby skriver:

Nej jeg blev overrasket da min læge sagde at jeg for guds skyld ikke måtte vaske dernede. Synes stadig ikke om det men kan da godt se hans pointe

Ja og han har da ret... Har fået det afvide af min læge...

Anmeld

5. august 2010

mariamiss6

MoarJ skriver:

Jeg har lige bestilt recept fornyelse af p-piller... Derefter sender lægen en mail til mig om at jeg skal bestille tid ved lægen til p-pille tjek, inden næste omgang skal bestilles....

Hjæææælp.....

Er det bare en samtale, eller skal der også en undervogns tjek med i samtalen?!?!

Nogen der ved mere om det, har været til det eller?

Jeg hader at de skal rode i undervognen, og ved udmærket godt at det er deres arbejde.... Men min bluefærdighed er virkelig slem...

Ææihh.. Håber nogen kan fortælle mig at det bare er en samtale... Hvilket det nok ikke er...

Et råd....

Hvis du skal have et undervognstjek med i købet. Så tag en nederdel på... Den hjælper ikke meget mens du ligger der, men når du skal have tøjet af og på, er det rart med nederdelen...

fordi: du skal lade være at tage nederdelen af. Du tager kun dine underbukser af. Lader nederdelen hænge til du står lige ved briksen, så trækker du nederdelen op, og lægger dig som du skal. Og når du er færdig, så rejser du dig bare, og lader nederdelen falde ned, så kan du tage dit tøj på igen, uden at stå i bar røv

Anmeld

5. august 2010

Mira0911

mariamiss6 skriver:

Et råd....

Hvis du skal have et undervognstjek med i købet. Så tag en nederdel på... Den hjælper ikke meget mens du ligger der, men når du skal have tøjet af og på, er det rart med nederdelen...

fordi: du skal lade være at tage nederdelen af. Du tager kun dine underbukser af. Lader nederdelen hænge til du står lige ved briksen, så trækker du nederdelen op, og lægger dig som du skal. Og når du er færdig, så rejser du dig bare, og lader nederdelen falde ned, så kan du tage dit tøj på igen, uden at stå i bar røv

Tusind tak for tippet.... Og det er ikke lige fordi jeg har tænkt over at man kunne have en nederdel på... ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.