Gisp... Hvor jeg hader det.... P-pille tjek...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.933 visninger
21 svar
0 synes godt om
4. august 2010

Mira0911

Jeg har lige bestilt recept fornyelse af p-piller... Derefter sender lægen en mail til mig om at jeg skal bestille tid ved lægen til p-pille tjek, inden næste omgang skal bestilles....

Hjæææælp.....

Er det bare en samtale, eller skal der også en undervogns tjek med i samtalen?!?!

Nogen der ved mere om det, har været til det eller?

Jeg hader at de skal rode i undervognen, og ved udmærket godt at det er deres arbejde.... Men min bluefærdighed er virkelig slem... :(

Ææihh.. Håber nogen kan fortælle mig at det bare er en samtale... ;) Hvilket det nok ikke er... :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

L-Mortil3

MoarJ skriver:

Jeg har lige bestilt recept fornyelse af p-piller... Derefter sender lægen en mail til mig om at jeg skal bestille tid ved lægen til p-pille tjek, inden næste omgang skal bestilles....

Hjæææælp.....

Er det bare en samtale, eller skal der også en undervogns tjek med i samtalen?!?!

Jeg hader at de skal rode i undervognen, og ved udmærket godt at det er deres arbejde.... Men min bluefærdighed er virkelig slem...

Ææihh.. Håber nogen kan fortælle mig at det bare er en samtale... Hvilket det nok ikke er...

Bummelum, hold mig ikke op på det, men det er et godt stykke tid siden at undervognstjek var obligatorisk for at få p-piller. Jeg sagde jeg skal IKKE undervognsundersøges, men jeg skal have mine p-piller, og det fik jeg så

Stram i masken, må man gerne være

Anmeld

4. august 2010

Mira0911

Line&Liam skriver:

Bummelum, hold mig ikke op på det, men det er et godt stykke tid siden at undervognstjek var obligatorisk for at få p-piller. Jeg sagde jeg skal IKKE undervognsundersøges, men jeg skal have mine p-piller, og det fik jeg så

Stram i masken, må man gerne være

Kan man frabede sig undervognstjekket når man er over 23?

Der hedder det jo hvert 3. år man skal have tjekket undervognen....

Anmeld

4. august 2010

Sjl-msl-Mkl

MoarJ skriver:

Hjæææælp.....

Jeg hader at de skal rode i undervognen, og ved udmærket godt at det er deres arbejde.... Men min bluefærdighed er virkelig slem...

Ææihh.. Håber nogen kan fortælle mig at det bare er en samtale... Hvilket det nok ikke er...

jeg havde lige fået en recept på p-ring, jeg har ikke været på prævention i 2 år. jeg skulle ikke have et tjek dernede..  Jeg spurgte min læge om dette var normalt, så siger han så at det var i gamle dage man tjekkede. Men jeg ved jo ikke om det bare er ham eller hvad.

Anmeld

4. august 2010

Lullaby

MoarJ skriver:

Hjæææælp.....

Jeg synes nu det er meget rart at få tjekket undervognen, det er ikke rart når det bliver gjort men bagefter synes jeg at jeg får det bedre med mig selv. Jeg vil også have mammografi hver gang det bliver tilbudt når jeg bliver ældre og jeg bliver tjekket hvert ½ år i øjeblikket pga underlivsforandringer

Anmeld

4. august 2010

Lady Marion <3

Jeg får frivilligt tjekket min undervogn min . 2 gange om året  Det jeg tryggest ved , Har haft celle forandringer og fik fjernet et stykke af livmoderhalsen og sådan noget kan jo pludselig dukke op uden du selv opdager det , specielt hvis du ikke er så opmærksom på din krop ,,,  

Anmeld

4. august 2010

Mira0911

Muffi . skriver:

Jeg får frivilligt tjekket min undervogn min . 2 gange om året  Det jeg tryggest ved , Har haft celle forandringer og fik fjernet et stykke af livmoderhalsen og sådan noget kan jo pludselig dukke op uden du selv opdager det , specielt hvis du ikke er så opmærksom på din krop ,,,  

Jeg piver og brokker mig altid lige når jeg får sådan noget afvide... Og det ender skam altid med at få det tjek efter en laaang samtale med lægen, hver gang jeg har skulle have tjekket undervognen...

Jeg er bare en værre pivskid....

Anmeld

4. august 2010

Lady Marion <3

MoarJ skriver:

Jeg piver og brokker mig altid lige når jeg får sådan noget afvide... Og det ender skam altid med at få det tjek efter en laaang samtale med lægen, hver gang jeg har skulle have tjekket undervognen...

Jeg er bare en værre pivskid....

Og det skal man have lov at være

Anmeld

4. august 2010

L-Mortil3

MoarJ skriver:

Kan man frabede sig undervognstjekket når man er over 23?

Der hedder det jo hvert 3. år man skal have tjekket undervognen....

Jeg sagde bare hårdt og kontant at det ville jeg ikke, og kunne jeg ikke få dem uden, ja så skulle jeg bestemt ingen have, så jeg fik dem uden problemer.

Jeg er SUPER blufærdig, og jeg skal dælme kun tjekkes dernede hvis jeg er i livsfare, og det tror jeg godt selv jeg kan vurdere

Anmeld

4. august 2010

Mira0911

Line&Liam skriver:

Jeg sagde bare hårdt og kontant at det ville jeg ikke, og kunne jeg ikke få dem uden, ja så skulle jeg bestemt ingen have, så jeg fik dem uden problemer.

Jeg er SUPER blufærdig, og jeg skal dælme kun tjekkes dernede hvis jeg er i livsfare, og det tror jeg godt selv jeg kan vurdere

Jeg spørger nærmest i nervøsitet om det her... Vil helst gerne undgå det, men gør det for mit eget bedste... Sååh... Det er bare sådan med mig hver huhej og nej jeg vil det ikke osv...

Når jeg kommer til stykket får jeg alligevel tjekket efter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.