Ja, du er desværre nok helt alene. Eller dvs.: Her i huset er min mand helt vild hjælpsom! Han gør hvad jeg siger, han giver mig blomster ofte, han tager tit tidligt fri fra job, så vi kan komme ud og shoppe sammen, han bærer poserne og hiver bare det store dankort frem. Han vil især gerne shoppe tøj til ungerne, og det ender ofte med at vi køber en masse mærkevarer, gerne med div. frugtprint.
Og så er der jo vores alenetid, den tilbringer vi gerne sammen til koncerter og andre dejlige arrangementer. Vi går ofte til koncert og får vip billetter, så vi kan komme backstage. Dér løber vi ind i en masse kendte, ja jeg ville gerne vise dig alle billederne, men de ligger desværre på den anden computer.
Mht. vores børn; så er de bare såååå mega skønne og vi elsker dem overalt på jorden.
Men Tynen, jeg synes jeg kan høre du trænger til lidt ferie, så du må gerne leje vores sommerhus, send bare en pb, så skal vi nok finde ud af det, søde.
Fik du forresten pakken, som jeg sendte dig i forgårs, smiler...
til dig, søde, du får hermed en masse positive tanker, og en masse af mit overskud, jeg har jo så meget at give af...
Anmeld